Gå til innhold

Husrensing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det hadde vært ubehagelig i heimen på grunn av slike ting hadde jeg helt klart kontaktet klarsynte for å prøve å få en slutt på det. :o)

Skrevet

Altså... Dette skjer et sted hvor de behandler menn med rusproblemer. Og den mest nærliggende årsaken til merkelige sanseopplevelser er... spøkelser?!... Jadda...

Skrevet

Jeg lurer på om det er spøkelser eller om det er absistensene som tar overhånd når alkoholen prøver å forlate kroppen:-)

En sånn "ut av kroppen opplevelse", disse er ofte mer eller mindre impregnert av alkohol.

Men hadde jeg vært plaget med spøkelser så hvorfor ikke prøve en klarsynt, poenget er jo å bli kvitt det.

Skrevet

Altså... Dette skjer et sted hvor de behandler menn med rusproblemer. Og den mest nærliggende årsaken til merkelige sanseopplevelser er... spøkelser?!... Jadda...

Tenkte det samme selv, men som de sier så har jo de brukerene vært "gjennom noen vintere" og har opplevd endel ting som sikkert er mer skremmende enn det der. Ikke godt å vite.

Skrevet

Jeg tenker at dette må være en helt glimrende måte å skape ro på avdelingen på jeg. Jeg tror ikke et øyeblikk at sykehusledelsen oppfatter disse spøkelsene som reelle, men ved å hyre inn to klarsynte føler pasientene seg tatt på alvor, og om ikke annet så kan vissheten om at "avdelingen er renset" føre til at problemene (/hallusinasjonene) forsvinner.

Litt manipulativ må man være for å være en god behandler.

Gjest Angela26
Skrevet

Nà har jeg skrevet litt om dette her inne fòr, om overnaturlige ting, spòkelser, osv :-)

Nà tror ikke jeg pà spòkelser akkurat (eller hvem vet... ) men jeg tror pà gode og onde ànder. Jeg hadde noen hjemme hos meg tror jeg, onde altsà, hehe...Opplevde ting som det stàr om i artikkelen, mm. Jeg fikk med meg noen kristne venner, og sà ba vi sammen, flere ganger. Og det forsvant! :-)

Hadde jeg opplevd noe sànt igjen, hadde jeg definitvit bedd, og kontaktet andre kristne, evt. en prest eller to!

Skrevet

Nà har jeg skrevet litt om dette her inne fòr, om overnaturlige ting, spòkelser, osv :-)

Nà tror ikke jeg pà spòkelser akkurat (eller hvem vet... ) men jeg tror pà gode og onde ànder. Jeg hadde noen hjemme hos meg tror jeg, onde altsà, hehe...Opplevde ting som det stàr om i artikkelen, mm. Jeg fikk med meg noen kristne venner, og sà ba vi sammen, flere ganger. Og det forsvant! :-)

Hadde jeg opplevd noe sànt igjen, hadde jeg definitvit bedd, og kontaktet andre kristne, evt. en prest eller to!

På de programmene jeg ser på torsdager så bruker de også prester til å drive ut ånder. Det har nok noe for seg ja.

Men jeg synes det blir litt for dumt å tvile på dømmekraften til ledelsen i denne saken. Om det hjelper så hvorfor ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...