Gjest går d an? Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Er inne på facebook siden til en mann som jeg er forelsket i maaange ganger for dagen....ser på bildene hans hele tiden....Noen som vet om han kan merke dette på noen måte???hadde isåfall vært veldig pinlig...hehe 0 Siter
Gjest mannen ppå facebook Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Jeg har sett deg:-) 0 Siter
Gjest går d an? Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Jeg har sett deg:-) Hahaha:) 0 Siter
Gjest Aztra Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Vel, jeg har lest en overskrift inne på facebook sidene (ifm hjelp og veiledning, spørsmål og svar), der det står: "hvordan se hvem som har vært inne på profilen din". Så da er der kanskje en mulighet for at folk kan å finne det ut ja:-/ men har ikke gått inn på siden og lært hvordan jeg gjør det selv. 0 Siter
Gjest bare tullball Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Vel, jeg har lest en overskrift inne på facebook sidene (ifm hjelp og veiledning, spørsmål og svar), der det står: "hvordan se hvem som har vært inne på profilen din". Så da er der kanskje en mulighet for at folk kan å finne det ut ja:-/ men har ikke gått inn på siden og lært hvordan jeg gjør det selv. Dette er 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Vel, jeg har lest en overskrift inne på facebook sidene (ifm hjelp og veiledning, spørsmål og svar), der det står: "hvordan se hvem som har vært inne på profilen din". Så da er der kanskje en mulighet for at folk kan å finne det ut ja:-/ men har ikke gått inn på siden og lært hvordan jeg gjør det selv. Det er bare kødd, det går ikke an. 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Vel, jeg har lest en overskrift inne på facebook sidene (ifm hjelp og veiledning, spørsmål og svar), der det står: "hvordan se hvem som har vært inne på profilen din". Så da er der kanskje en mulighet for at folk kan å finne det ut ja:-/ men har ikke gått inn på siden og lært hvordan jeg gjør det selv. Det er spam, og det trodde jeg alle visst nå:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Da må han i såfall være spion eller dataekspert. 0 Siter
Gjest ikke utenkelig Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Da må han i såfall være spion eller dataekspert. Hvorfor det? Nå er ikke jeg på Facebook, men det er i alle fall helt vanlig på endel andre slags steder at man kan se hvilke andre som har vært inne og sett på siden din (feks Q500, finnenvenn osv). 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Nei, han kan ikke se det, så bare nyt bildene du ;0) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Hvorfor det? Nå er ikke jeg på Facebook, men det er i alle fall helt vanlig på endel andre slags steder at man kan se hvilke andre som har vært inne og sett på siden din (feks Q500, finnenvenn osv). Facebook er ikke slik.... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.