Gå til innhold

Fin rund/oval spisestue - finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke spisestue i ordets riktige forstand, men bruker spisebordet som kjøkkenbord (dvs. vi spiser der til alle måltider). Nå har vi et spisebord med plass til rundt 10 personer.

For oss som er døve, er det absolutt mest praktisk med et rundt spisebord (da ser alle hverandre når vi prater), men finnes det slike spisebord som ikke ser "kjerring" ut? Bordet skal ikke ha glassplate. Noen som har sett noe slikt? Og hvor?

Skrevet

Jeg har sett litt på lignende bord og de er kule :) Problemet er at jeg er redd de virker for pinglete hos oss? Vi har furutak (som SKAL males hvite når gubben får ånden over seg :-/). Furutak og slikt møblement? Hm....

Skrevet

Jeg har sett litt på lignende bord og de er kule :) Problemet er at jeg er redd de virker for pinglete hos oss? Vi har furutak (som SKAL males hvite når gubben får ånden over seg :-/). Furutak og slikt møblement? Hm....

Jeg synes sånne bord passer nesten overalt. Ulempen er selvfølgelig at man derfor ser dem overalt.

Skrevet

Jeg synes sånne bord passer nesten overalt. Ulempen er selvfølgelig at man derfor ser dem overalt.

Og hvordan skal jeg tolke det? ;-)

Skrevet

Evt dette:

http://www.tonning.no/kolleksjon-scenario/bord.aspx

Trykk på Tilen kvadratisk spisebord.

Man får jo mer oversikt over hverandre vet et kvadratisk bord og, fremfor et rektangulært.

Dette var pent, bortsett fra snirklene på stolene (passer ikke helt inn hos oss). Enig i at kvadratisk bord er en mulighet! Kanskje helst med ileggsplate slik at man kunne sitte iallefall to stk til rundt bordet...

candyqueen_83
Skrevet

Takk:)

Det var et par fine der, men står ikke pris..... Betyr sikkert at de er dyre ;)

Det er jo bare å ringe og høre.

candyqueen_83
Skrevet

Vi vil prøve å ikke sprenge økonomien ;-)

Vet jo ikke hvor mye det koster uten å ha sendt en forespørsel ;O)

Skrevet

Vet jo ikke hvor mye det koster uten å ha sendt en forespørsel ;O)

Hmmm, får kanskje gjøre det, ja ;)

Skrevet

Det er jo bare å ringe og høre.

''Det er jo bare å ringe og høre.''

Togli & co. er jo døve, så da vil eg anta det ikkje er noen god ide.

candyqueen_83
Skrevet

Det tenkte jeg ikke over en gang. Ups!

Men bra man kan sende epost da :o)

candyqueen_83
Skrevet

Men forresten så har vel Togli implantat :o)

Skrevet

Ei som eg kjenner har rundt/ovalt spisebord (veldig flott), det er 1200mm i diameter og så kan du legge i opptil to ileggsplater og da blir det ovalt og ca. 1200x2400mm.

Men eg aner ikkje merket.

Nb! Send en forespørsel til en billig møbelsnikker, eg vil spare masse penger på å få laga hos en møbelsnekker fremfor å kjøpe på butikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...