Gå til innhold

Vaske vegger, hvordan???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh! Støvet bare "ruller seg sammen" til klumper som henger fast på veggen og bikkjehårene følger ikke med kluten...

Veggen blir jo bare mer møkkete jo...

Hvordan vasker du vegger og tak? Kan jo selvfølgelig tørrmoppe de, men da blir de vel ikke rene?

Skrevet

Tørrmoppe først, slik at støver blir borte - så vaske:-)

Gjest moppedama
Skrevet

Hvorfor?

Hvis du vasker ovenfra og vann renner nedover en tørr vegg, får du striper som ikke går bort. Gjør du motsatt fester ikke vannstripene seg på en vegg som allerede er vasket. Litt krøkkete forklart kanskje. Skylling foretas ovenfra og ned.

Skrevet

Hvis du vasker ovenfra og vann renner nedover en tørr vegg, får du striper som ikke går bort. Gjør du motsatt fester ikke vannstripene seg på en vegg som allerede er vasket. Litt krøkkete forklart kanskje. Skylling foretas ovenfra og ned.

Det gjelder vel mer når man spyler en utevegg?

Skrevet

Begynn med å fortelle oss hva slags vegger det er snakk om. :) Kanskje støvsuge den først? ;)

Skrevet

Aha:-) Takk for forklaring (som jeg forstod:-)). Visste ikke dette jeg, men så har jeg aldri skrytt på meg noe husmorgen heller;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...