Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker dette? Jeg synes det ser så vanvittig ufyselig u...? Jeg vet det står på flasken at sausen kan varmes, men hva er da vitsen med å ha den på flaske, og ikke på kartong/ i pose? Og ifølge reklamen så heller jo han fyren på sausen rett på maten. Ugh. Hvem liker kald saus på maten sin da?

Fortsetter under...

Skrevet

Smakte bearnaise-varianten av denne sausen, og det ble med den ene gangen. Flasken er kastet og kommer ikke til å bli kjøpt inn igjen - grusomt!

Gjest Elextra
Skrevet

Hva med ulike former for chilisauser - de brukes jo både kalde og varme? Ikke ufyselig det, så det er kanskje bare en vanesak.

Ellers enig i at tanken på kald vanlig brun eller hvit saus ikke appellerer særlig.

Skrevet

Smakte bearnaise-varianten av denne sausen, og det ble med den ene gangen. Flasken er kastet og kommer ikke til å bli kjøpt inn igjen - grusomt!

Var det sånn bernaise som smaker mest av majones? Det er to typer bernaise har jeg kommet til etterhvert, den ene typen er god, den andre smaker mest majones og er uspiselig. :o( Sistnevnte er lysere gul enn den gode.

AneM1365380603
Skrevet

Nei, det bruker jeg ikke. Kald saus på maten høres ikke fristende ut.

Mannen min pleier å ta en dæsj flytende margarin på maten, og det ser også ekkelt ut.

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, det bruker jeg ikke. Kald saus på maten høres ikke fristende ut.

Mannen min pleier å ta en dæsj flytende margarin på maten, og det ser også ekkelt ut.

''Mannen min pleier å ta en dæsj flytende margarin på maten,''

Nå ble jeg litt kvalm.

Annonse

Skrevet

''Jeg vet det står på flasken at sausen kan varmes, men hva er da vitsen med å ha den på flaske, og ikke på kartong/ i pose?''

Jeg syns det er litt hendig, jeg da. Du får den mengden du trenger, og slipper å lage en full porsjon. Og en liten dæsj kald bernaise på et roastbiffsmørbrød er ganske godt.

Skrevet

Var det sånn bernaise som smaker mest av majones? Det er to typer bernaise har jeg kommet til etterhvert, den ene typen er god, den andre smaker mest majones og er uspiselig. :o( Sistnevnte er lysere gul enn den gode.

Det smakte nok mest majones ja, og den var skikkelig kvalm som kald, i hvert fall.

Jeg også har smakt god bearnaise, kald fra flaske, men vet ikke hva den heter, eller hvem som produserer, så det er som du sier - det finnes helt klart to typer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...