Gå til innhold

Pissoa`r

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

14

• mrxx

10

• mil1365380270

10

• morsan

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola
Skrevet

Du er i det minste løsningsorientert og positiv i motsetning til mange av dine medsøstre. *humrer*

He-he, livet er for kort til å være negativ og grym!

:-)

Skrevet

Sådan er det på offentlige toaletter langs motorveien i Frankrike. Fryktelig slitsomme å bruke.

Tror Snuppa mi på 8 år hadde fått problemer med en slik stå-dass ja...

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg synes du skal velge en som du kan legge hode oppe i uten å falle ut, nå tenkte jeg ikke på det nedre hode, men det øvre.

Det er greit med slik ordning når fylla tar overhånd, så kan de spy uten å søle og trenger du å pisse er det bare å støe seg opp og gjøre seg ferdig for så sige ned igjen.

"praktisk"

Dette lukter selvopplevd...

Skrevet

Dette lukter selvopplevd...

Hehe, nei det er ikke det. Det kunne nok ha skjedd i min grønne ungdom, men samtidig hadde jeg noenlunde kontroll så jeg unngikk slike episoder.

I de siste 20 årene har jeg ikke drukket meg full, så da har det i alle fall ikke skjedd:-)

Skrevet

Jeg synes den første var veldig fin. Bedre med den enn at de finner på å pisse i dusjen! ;)

Du får passe på å ha flott stort speil på badet oppe slik at du kan si til dem det når du sender damene opp ;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226067444' post='4008047]

Eventuelt et i barnestørrelse, som på ikea og i barnehager rundt omkring ;o)

Problemet på de modellene du viste til i linken, er jo at bakveggen er må bygges ut, for å skjule vanncisterna.

Men Geir sier jo han skal ha plass til dusj, så da får han heller installere et litt mindre dusjkammer for å få plass til dass.

Men slik som han beskriver kompisene, hadde jeg ikke blitt overrasket over at det holder med kun dusj - da kan de pisse i sluket og skylle ned med hånddusjen...*urk*

Skrevet

Men Geir sier jo han skal ha plass til dusj, så da får han heller installere et litt mindre dusjkammer for å få plass til dass.

Men slik som han beskriver kompisene, hadde jeg ikke blitt overrasket over at det holder med kun dusj - da kan de pisse i sluket og skylle ned med hånddusjen...*urk*

*brøl* Fysj!

mil1365380270
Skrevet

Sistemann spyler... På døren kan han sette "Mannedusj" ;-)

Skrevet

Totalsummen! *S*

Hvis den som ville ha skvist inn en skikkelig dass er en mann, hva er da den som heller bare vil sette av plass til et pissoir??

mil1365380270
Skrevet

Hvis den som ville ha skvist inn en skikkelig dass er en mann, hva er da den som heller bare vil sette av plass til et pissoir??

Merker på morsan at det er freddan... ;-)

Gjest ViViola
Skrevet

Hehe, nei det er ikke det. Det kunne nok ha skjedd i min grønne ungdom, men samtidig hadde jeg noenlunde kontroll så jeg unngikk slike episoder.

I de siste 20 årene har jeg ikke drukket meg full, så da har det i alle fall ikke skjedd:-)

Sukk... Jeg kan vel ikke akkurat skryte på meg samme kontrollen de siste 20 åra, gitt...

Men - jeg er jo ikke overrasket; det passer inn i Drømmemannrollen.

;-)

Skrevet

Sukk... Jeg kan vel ikke akkurat skryte på meg samme kontrollen de siste 20 åra, gitt...

Men - jeg er jo ikke overrasket; det passer inn i Drømmemannrollen.

;-)

Hehe, nåja jeg er nå langt i fra noen drømmemann

Skrevet
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226067500' post='4008051]

Bare spør mrxx og Lillemus, de _vet_ at jeg ikke er mann .-)

Tja, jeg har jo ikke sett det som bekrefter at du er en mann eller ikke da, så du må nok sende et bilde:-)

Skrevet

Tja, jeg har jo ikke sett det som bekrefter at du er en mann eller ikke da, så du må nok sende et bilde:-)

Moromann fra moroland ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226324672' post='4011104]

Moromann fra moroland ;-)

Hehe.....bare vær snill pike nå:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...