Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest liten løve

I dag morgest sto vekta på 64,1, og jeg er kjempefornøyd med det. Det er 300g ned siden forrige fredag. Ble i grunn litt overrasket for psyken har ikke vært helt god og det har dessverre blitt litt i overkant av snop, og alt for lite mat. Nå vil ingenting ut. Har ikke vært på toalettet på fire dager. Spiser svisker, beveger meg og drikker vann og håper på en snarlig løsning. Full skjerpings på matfronten :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317855-ukas-vekt-uten-en-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hoppende glad i går da jeg veide meg - 67,6 kilo - altså har jeg gått ned ca 2 kilo på tre uker :-))))

Er så glad at jeg fikk snudd i tide, før enda flere kilo sneik seg på!!!

Trener styrke 2-3 ganger i uka + går lang tur/ løper ca en gang i uka, og passer meg litt på hva jeg putter i munnen !

Jeg var hoppende glad i går da jeg veide meg - 67,6 kilo - altså har jeg gått ned ca 2 kilo på tre uker :-))))

Er så glad at jeg fikk snudd i tide, før enda flere kilo sneik seg på!!!

Trener styrke 2-3 ganger i uka + går lang tur/ løper ca en gang i uka, og passer meg litt på hva jeg putter i munnen !

Så kjempeflott da! Da har du offisielt begynt å snu det:o)

Jeg veide 67.8 i dag. Ned 1,1 kg fra siste 68.9 kg. Synes ikke jeg har vært så veldig flink med maten, men har trent mye. Og det er vel en begynnelse. Men jeg synes det er tungt, både med maten og med treninga.

Jeg lå på 56,5 i morrest, vaker mellom 56,0 - 56,7 for tiden og er fornøyd med det. :o) Har vært et par kg lettere (jeg er liten!), men ser ingen grunn til å stresse for å holde meg lettere enn jeg er nå. Nå har jeg et kosthold som passer meg og som gir rom for litt godis av og til. :o)

Har vært alt for sløv med trening leeeeenge, men det har vært så mye annet som har tatt tid og krefter, tar seg vel opp igjen nå skisesongen begynner!

Ikke sett 56 kilo på vekta enda. Ligger mellom 57,2-57,4. Så ingen synlig framgang denne uka, men jeg gir ikke opp. NESTE uke ser jeg nok 56:-) Har fortsatt noen uker til vi reiser til syden. Så jeg skal nå målet mitt!!!!

Ned å trene Body pump etterpå:-)

Annonse

Gjest surikatt

Så kjempeflott da! Da har du offisielt begynt å snu det:o)

Jeg veide 67.8 i dag. Ned 1,1 kg fra siste 68.9 kg. Synes ikke jeg har vært så veldig flink med maten, men har trent mye. Og det er vel en begynnelse. Men jeg synes det er tungt, både med maten og med treninga.

77,2 det blir - 1,6 kg på 3 uker. Det går seint, men er formøyd med nedgangen. Synes dere andre er kjempeflinke!

Gjest vil ikke røpe vekta

I dag: 122,4

Forrige uke: 123,5

Start (i slutten av september): 122,2

Mål: holde vekta stabil.

Inntil forrige uke gikk vekta faktisk sakte nedover, men så var det opp nesten tre kg på en uke. Det er nok litt tilfeldigheter inne i bildet, men også mye slurv med mat og trening. Denne uka har jeg prøvd å skjerpe meg litt.

Gjest Reductila

Slenger jeg med her sammen med dere jeg:)

Veier jeg om mandagene jeg.

Begynner på min fjerde uke på Reductil i dag og vekta har vært som følger:

Uke 1: 94,0

Uke 2: 91,8

Uke 3: 90,2

I dag: 89,4

Er fornøyd med tanke på at jeg egentlig ikke går inn for å slanke meg, men meget misfornøyd med meg selv når jeg vet at jeg kunne ha gjort det så uendelig mye bedre.

MEN; denne uken! Juuhuuu... Har planer om å komme meg på treningssenter, men den planen har jeg hatt i tre uker nå, så vi får se..:/

Lykke til alle dere:)

Nøyaktig samme som forrige mandag. 74.7. *sur*

Faktisk begynner jeg å miste litt piffen her, det går jo så treigt med meg. Og sjokoladekaka fra i går roper på meg fra kjøleskapet... :(

Samme med meg :o( Når det plutselig står stille eller man går opp litt, blir det så mye vanskeligere å stå i mot fristelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...