Gå til innhold

ps3?

Gjest Gulla Wiltersen

Anbefalte innlegg

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Så er det snart jul igjen....

Hvordan er det med ps3? Kan man laste ned spill fra nett feks og spille på den? Kan man kjøpe et spill, legge det på harddisken og selge spillet igjen, eller må man kjøpe alle spillene og beholde dem for å spille på dem?

Skrevet

Man kan selvfølgelig selge spillene senere hvis man vil.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Man kan selvfølgelig selge spillene senere hvis man vil.

Og da ligger de igjen på harddisken så man kan fortsette å spille dem?

Skrevet

Og da ligger de igjen på harddisken så man kan fortsette å spille dem?

Å, sånn. Trodde du mente kjøpespill fra butikken jeg, de du putter inn og ut av spilleren.

Skrevet

Du kan laste ned spill til konsollen, men da må den være chippet/modifisert for å kunne spille dem. Tror ikke du kan lagre spill på harddisk, men at du må brenne dem ut fra PC. Ikke helt sikker altså, men med Wii er det iallefall slik.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Du kan laste ned spill til konsollen, men da må den være chippet/modifisert for å kunne spille dem. Tror ikke du kan lagre spill på harddisk, men at du må brenne dem ut fra PC. Ikke helt sikker altså, men med Wii er det iallefall slik.

Ja, det vet jeg. Jeg har wii som er "fiksa". Ps2 og ds også :-)

Men jeg vet ikke om det går på ps3 enda. Men det er jo harddisk på den så i teorien skulle man jo kunne få til noe der.

Gidder ikke kjøpe en før jeg vet om det går an :-)

Skrevet

Ja, det vet jeg. Jeg har wii som er "fiksa". Ps2 og ds også :-)

Men jeg vet ikke om det går på ps3 enda. Men det er jo harddisk på den så i teorien skulle man jo kunne få til noe der.

Gidder ikke kjøpe en før jeg vet om det går an :-)

Ved å søke på PS3+ chip, så ser det jo slik ut:) Ser også på diverse nedlastingssider at de legger ut PS3- spill der i det formatet. Kan ikke forstå noe annet enn at det skal gå an.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Ved å søke på PS3+ chip, så ser det jo slik ut:) Ser også på diverse nedlastingssider at de legger ut PS3- spill der i det formatet. Kan ikke forstå noe annet enn at det skal gå an.

Har sjekket diverse linker, men det ser ikke ut til at det går an nei.

Da blir det noe annet til jul i år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...