Gå til innhold

Sjokoladetest!

Anbefalte innlegg

• Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

29

• Lillemus

16

• tonie

15

• Lotte :o)

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226061171' post='4007963]

Mulig jeg har dårlig sjokoladesmak - MEN, jeg tar det igjen når det gjelder mannfolk, biler, mc'er, verktøy, lyd og bilde... hmm nå hørtes jeg ut som en mann, bortsett fra det første jeg ramset opp i regla mi, hehe! ;o)

:o)

Skrevet

:o)

Jeg glemte å ta med min gode smak når det gjelder boblejakker i lårlengde, hehe! ;p

SparKjøp-varianten, var dog av den sorten som ikke kjøpes inn. Den hadde gedigne metall(!)spenner (upraktisk i kulde), som ikke vistes på bildet i linken. En annen ting var selve kvaliteten... Jeg lærer aldri - SparKjøpturer er bomturer for meg, jeg kjøper jo ingenting der. Endte opp med hårfarge og dusjsåpe, hehe! ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226062114' post='4007979]

Jeg glemte å ta med min gode smak når det gjelder boblejakker i lårlengde, hehe! ;p

SparKjøp-varianten, var dog av den sorten som ikke kjøpes inn. Den hadde gedigne metall(!)spenner (upraktisk i kulde), som ikke vistes på bildet i linken. En annen ting var selve kvaliteten... Jeg lærer aldri - SparKjøpturer er bomturer for meg, jeg kjøper jo ingenting der. Endte opp med hårfarge og dusjsåpe, hehe! ;-)

*Hehe* Jeg skal en tur på SparKjøp før jul bare for moro skyld, men jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe noe. :o) Artig å titte litt bare.

Skrevet

Du fikk 10 rette av 12 mulige, Topp score! Du er vel bevandret i søtsakenes verden!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226061400' post='4007969]

Kjøpe en til Finn da, så skjærer du av en bit for å smake! Forandring fryder, Finn blir sikkert lystig av en overraskelse på fredda'n ;o)

Finn har barndomsminner om Lohengrin, påspandert fra gamle damer som syntes han hadde så søte krøller. Kanskje jeg heller skulle kjøpt en slik en, for det har jeg heller ikke smakt siden barndommen;-)

Skrevet

10 av 12 og eg er rimelig "pissed off".

Bomma på 4 og 6.

Skrevet

Fikk alle riktig jeg da! 12 av 12.

Men om det er så positivt, blir jo en annen sak...

Skrevet

Finn har barndomsminner om Lohengrin, påspandert fra gamle damer som syntes han hadde så søte krøller. Kanskje jeg heller skulle kjøpt en slik en, for det har jeg heller ikke smakt siden barndommen;-)

Nå får jeg lyst på sjokolade! Masse sjokolade! Bortsett fra Cubua og Toblerone...

Hobby, Bounty, Snickers, Lohengrin, men mest av alt Freias julemarsipansjokolade, den flate, hvite eska... Mmmm....

Skrevet

Nå får jeg lyst på sjokolade! Masse sjokolade! Bortsett fra Cubua og Toblerone...

Hobby, Bounty, Snickers, Lohengrin, men mest av alt Freias julemarsipansjokolade, den flate, hvite eska... Mmmm....

Slutt nå da! Jeg prøver å slanke meg!

;o)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Tsk tsk. Jeg var ikke kjent med krokantrøffel. Flaut. 11 av 12 er noen ganger elendig.

Skrevet

Gomle, gomle, gomle og så svelger vi ned med litt iskald Cola og så gomler og smasker og smisker vi videre...:)

Nam, namm..

Gjest ViViola
Skrevet

TI STILLE!!!!!!!!!!!!!!!

Argh!

(:-))

Skrevet

10 av 12... :-/ Veit ikke helt om det er positivt eller negativt å være dårlig på sjokolade men;-)

Det var nå denne Cubaen som forvirret meg, og jeg røk på begge spørsmålene der den var med! Hrmf, skal ALDRI kjøpe Cuba i hvert fall...!

Å. cuba er den beste av dem alle. Men den var enda bedre før de gjorde den om i 1998 eller deromkring.

Skrevet

Gomle, gomle, gomle og så svelger vi ned med litt iskald Cola og så gomler og smasker og smisker vi videre...:)

Nam, namm..

Ikke cola, vanligvis solo, men i disse tider kan jeg godt ta en Grans julebrus! ;o)

Gjest baremei
Skrevet

11 av 12 her også. Bommet bare på stavingen av Caramello:-/ Trodde det var med K. Sukk...;)

Gjest Elextra
Skrevet

Å. cuba er den beste av dem alle. Men den var enda bedre før de gjorde den om i 1998 eller deromkring.

Enig, Cuba er godt. Og så er den jo så liten at den nærmest ikke er fetende! ;P

Skrevet

12 av 12.

Det er jo egentlig.....litt avslørende!......... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...