Gå til innhold

Sjokoladetest!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var pyton!

Tror det var noe "fancy" innpakning i rødt, sort og hvitt, dette makkverket skulle liksom revolusjonere sjokolademiljøet, pøh den gikk rett i søpla!

Meneg savner den lille mørke (Freia?) med marsipan inni, og produktnavnet prega inn på toppen og mørk sjokolade utenpå.

Sølvpapir og gullbelte rundt.

Den som var smal på midten? Finnes ikke den enda? Hmm, mener å huske den var god, men det er leeeeenge siden jeg har spist den!

Forresten så tar du HELT feil ang Soho! Det var tidenes beste sjokolade:-)

• Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

29

• Lillemus

16

• tonie

15

• Lotte :o)

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den som var smal på midten? Finnes ikke den enda? Hmm, mener å huske den var god, men det er leeeeenge siden jeg har spist den!

Forresten så tar du HELT feil ang Soho! Det var tidenes beste sjokolade:-)

''Forresten så tar du HELT feil ang Soho! Det var tidenes beste sjokolade:-)''

Jada, og "Milli Vanilli" var tidenes beste popband.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Hvor får du tak i jorbær nå? Frosne jordbær synes jeg blir så slappe og...Ugode.

Har du ikke peil på potetgull? Og så det som er så godt. Her under regner jeg chilinøtter og annet snadder med salt i. Jeg burde vel heller sagt salt snacks og ikke bare potetgull.

Ikkenoe salt snacks her i gården. Bortsett fra en meget sjelden bacon crisp - er det eneste jeg tåler :-)

Du får friske jordbær på meny. Bringebær også. Har ikke smakt bringebærene de har der nå, men jordbærene er faktisk virkelig gode.

Gjest mamsemor
Skrevet

Hmmm fikk 12 av 12 jeg, er det noe jeg "kan" så er det sjokolade :)

Her var ingenting usmakt ....

Skrevet

Uenig. Men den blir veldig fort gammel, så man må vurdere nøye hvor man kjøper den, ellers samker den uggent. :)

Jeg var glad i toblerone da jeg var mindre, men etter at jeg spiste en som var gammel en gang så er jeg ikke så begeistret for den lengre.

Cuba har jeg aldri klart, den er for kvalm for meg og det skal godt gjøres!

Skrevet

Siden folk er så veldig i sjokoladehjørnet her, så benytter jeg sjansen til å skvise meg inn og spørre om noen husker en sjokolade som fantes for noen år siden. Kanskje 10 år faktisk...

Den var en liten sjokolade i bananformet plast. Inne i den var det tykk yoghurt, og jeg mener det var noe slags chrisp også. Trukket med sjokolade. Jeg mener altså at den lå i en slags plastform, men husker ikke helt hvordan den så ut... Noen som kan hjelpe? Har lett etter den sååååå lenge, men den eksisterer nok ikke lenger... :-(

Det var flere varianter av Soho vel? Jeg likte den jeg. :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226070323' post='4008112]

Du bør ønske deg all verdens sjokolader til jul! *s*

På nærbutikken min har de sånne store pyramider med Ferrero Rocher... Heldigvis (?) koster de 169,- så det kan jeg jo bare ikke kjøpe. *Sikle*

Skrevet

Ja, som jeg sa - det er noe GALT med deg! ;-)

Det er sikkert mye galt med meg, men akkurat det med sjokoladegenet synes jeg i grunnen ikke er så dumt:)

Skrevet

Hehe, dette opprører dolfolket forstår jeg:) Jeg greier jo å få ned en sjokoladebit eller to hvis jeg må, men jeg synes ikke det er så godt som alle vil ha det til. Jeg blir til og med litt småkvalm av det, så det er i grunnen veldig greit å stå over. Jeg har alltid vært sånn. Jeg mangler nok ett eller annet. Sjokoladegenet, kanskje?;)

Jeg er heller ikke glad i sjokolade. Potetgull derimot... Det går ned på høykant.

Skrevet

Fikk akkurat vite fra Flowy at den het Soho! Åhh, den var god den:-)

Nei! Den ILLE med youghurt! Blærgh, den var fæl. Beklager! Ü

Skrevet

På nærbutikken min har de sånne store pyramider med Ferrero Rocher... Heldigvis (?) koster de 169,- så det kan jeg jo bare ikke kjøpe. *Sikle*

Ferrero Rocher er IKKE godt!! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ferrero Rocher er IKKE godt!! ;-)

''Ferrero Rocher er IKKE godt!! ''

Enig!! De smaker fet Nutella.

Gjest Elextra
Skrevet

Den var pyton!

Tror det var noe "fancy" innpakning i rødt, sort og hvitt, dette makkverket skulle liksom revolusjonere sjokolademiljøet, pøh den gikk rett i søpla!

Meneg savner den lille mørke (Freia?) med marsipan inni, og produktnavnet prega inn på toppen og mørk sjokolade utenpå.

Sølvpapir og gullbelte rundt.

Ah, du mener "Gammeldags marsipanbrød"? Det var godt! Antar enkelte mente det ble for likt Gullbrød¨.

Skrevet

Ah, du mener "Gammeldags marsipanbrød"? Det var godt! Antar enkelte mente det ble for likt Gullbrød¨.

Korrekt!

Den var ikkje lik Gullbrød i det hele tatt, den var myyyyeee bedre!

*mimrer kraftig*

Gjest Elextra
Skrevet

Siden folk er så veldig i sjokoladehjørnet her, så benytter jeg sjansen til å skvise meg inn og spørre om noen husker en sjokolade som fantes for noen år siden. Kanskje 10 år faktisk...

Den var en liten sjokolade i bananformet plast. Inne i den var det tykk yoghurt, og jeg mener det var noe slags chrisp også. Trukket med sjokolade. Jeg mener altså at den lå i en slags plastform, men husker ikke helt hvordan den så ut... Noen som kan hjelpe? Har lett etter den sååååå lenge, men den eksisterer nok ikke lenger... :-(

Nå kom jeg på en av mine favoritter: Spesial! Finnes fremdeles som småsjokolader i løsvekt, men en stund var den i firkantbiter på rull - NAM! :D

Gjest Tatjana
Skrevet

ROTFL!

Du får virkelig sagt det, Geir!

Gjest sjokoladeelsker
Skrevet

Ja, det var derfor den gikk ut av produksjon ;O)

Den gikk ikke ut av produksjon fordi den ikke var god, den gikk ut av produksjon fordi yoghurten ikke tålte varmen i butikkhyllene (og _da_ ble den jo ikke god

Forøvrig 12 av 12 på testen :)

Skrevet

Milli Vanilli da eller??! Sjekk nicket mitt da, tror du jeg veit mye om dem?!

Skrevet

Det var flere varianter av Soho vel? Jeg likte den jeg. :o)

Hmm, kan ikke huske det jeg... Men her i Gokk city har vi nå ikke all verdens utvalg heller da;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...