Gå til innhold

Sjokoladetest!

Anbefalte innlegg

• Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

29

• Lillemus

16

• tonie

15

• Lotte :o)

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er sikkert mye galt med meg, men akkurat det med sjokoladegenet synes jeg i grunnen ikke er så dumt:)

He he, det kan jeg vel si meg enig i:-) (Her jeg sitter med sjokoladebollen i fanget og fortvilet prøver å dra genseren ned over valken...)

Skrevet

Nei! Den ILLE med youghurt! Blærgh, den var fæl. Beklager! Ü

He he, trodde det var en leif jeg... Godtroende som jeg er! Vel, JEG syntes den var god:-)

Skrevet

Milli Vanilli da eller??! Sjekk nicket mitt da, tror du jeg veit mye om dem?!

Eg har sjekka nicket ditt, du er ei sur gammal hurpe på 82 år som ikkje har tenner til å spise skikkelig sjokolade, men må slurpe i deg youghurtsjokolade i stedenfor.

Men ikkje la det gå utover oss andre. :-)

Skrevet

He he, det kan jeg vel si meg enig i:-) (Her jeg sitter med sjokoladebollen i fanget og fortvilet prøver å dra genseren ned over valken...)

Jeg hakke sånn valk, jeg. Lurer meg grønn og gul og blå på hvordan det kan ha seg, hehe! *slem* ;)

Skrevet

Nå kom jeg på en av mine favoritter: Spesial! Finnes fremdeles som småsjokolader i løsvekt, men en stund var den i firkantbiter på rull - NAM! :D

Jeg har alltid tenkt at de er så kjedelige... Men samboeren min er veldig glad i dem, så jeg har smakt noen ganger når han har kjøpt sånne blandingsposer. Og jammen er de jo egentlig gode!

Heldigvis tar det hodet mitt litt tid å omstille seg, så jeg går fortsatt og tenker at de er kjedelige, og samboeren får ha dem i fred;-)

AneM1365380603
Skrevet

Nå kom jeg på en av mine favoritter: Spesial! Finnes fremdeles som småsjokolader i løsvekt, men en stund var den i firkantbiter på rull - NAM! :D

I likhet med deg er jeg også veldig glad i både Cuba og Spesial. Det jeg ikke liker er når Spesialen ligger i slike blanda poser. De andre sjokoladene ødelegger den gode smaken :(

Jeg tipper du ville gitt meg stor kamp om de beste bitene i en twistpose :-/

Skrevet

Eg har sjekka nicket ditt, du er ei sur gammal hurpe på 82 år som ikkje har tenner til å spise skikkelig sjokolade, men må slurpe i deg youghurtsjokolade i stedenfor.

Men ikkje la det gå utover oss andre. :-)

Jada jada, mister Dorullnisserheleåret;-)

Skrevet

Jeg hakke sånn valk, jeg. Lurer meg grønn og gul og blå på hvordan det kan ha seg, hehe! *slem* ;)

Øsj, nå var du slem ja...! Men jeg fortjente det vel egentlig! Får trøste meg med en sjokolade vel;-)

Gjest Elextra
Skrevet

I likhet med deg er jeg også veldig glad i både Cuba og Spesial. Det jeg ikke liker er når Spesialen ligger i slike blanda poser. De andre sjokoladene ødelegger den gode smaken :(

Jeg tipper du ville gitt meg stor kamp om de beste bitene i en twistpose :-/

''Jeg tipper du ville gitt meg stor kamp om de beste bitene i en twistpose ''

Man velger da sine venner med omhu!

;)

Skrevet

Veldig godt. Men jeg har en forkjærlighet for Hobby jeg. Syns det er en veldig undervurdert sjokolade som trenger mere oppmerksomhet!

Skrevet

Øsj, nå var du slem ja...! Men jeg fortjente det vel egentlig! Får trøste meg med en sjokolade vel;-)

Gjør det du. Det er viktig å kose seg litt:) *løper etter chilinøtter*

Gjest Elextra
Skrevet

Veldig godt. Men jeg har en forkjærlighet for Hobby jeg. Syns det er en veldig undervurdert sjokolade som trenger mere oppmerksomhet!

Æsj, Hobby er da klissete og sukkerknasende... Nei, ordentlig sjokolade må det være, men som sagt gjerne med litt nøttesmak (som bl.a. Spesial).

AneM1365380603
Skrevet

''Jeg tipper du ville gitt meg stor kamp om de beste bitene i en twistpose ''

Man velger da sine venner med omhu!

;)

''Man velger da sine venner med omhu!''

Nettopp!-))

Du ville likt Cubakake :o) I og oppå kaka er det pisket kremfløte blandet med smelta Cubasjokolader. Raspa Cubasjokolade som pynt.

Skrevet

Endelig en test skapt for meg, tenkte jeg. Men det var vanskeligere enn jeg hadde trodd. Måtte gjette noen ganger, og endte med 11 av 12. Og jeg som trodde jeg kjente til alle sjokoladevariantene.

Skrevet

Siden folk er så veldig i sjokoladehjørnet her, så benytter jeg sjansen til å skvise meg inn og spørre om noen husker en sjokolade som fantes for noen år siden. Kanskje 10 år faktisk...

Den var en liten sjokolade i bananformet plast. Inne i den var det tykk yoghurt, og jeg mener det var noe slags chrisp også. Trukket med sjokolade. Jeg mener altså at den lå i en slags plastform, men husker ikke helt hvordan den så ut... Noen som kan hjelpe? Har lett etter den sååååå lenge, men den eksisterer nok ikke lenger... :-(

Kan ikke fordra yoghurt, så den prøvde jeg aldri. Husker den fordi jeg fikk grøsninger av å tenke på den. (Det gjør jeg fortsatt.) Tenk å ødelegge sjokolade med yoghurt.

SoHo het den vel.

Skrevet

Gjør det du. Det er viktig å kose seg litt:) *løper etter chilinøtter*

Hahh, ikke direkte sunt det heller! (Selv om det selvsagt ikke kan måle seg med sjokolade :-/ ) Men så er det nå fredag da, så...

Er liksom vant til å skylde på at jeg nettopp har født, men sliter litt med å bortforklare den stadig like fremtredende kulen nå 8 mnd etter fødsel;-)

Skrevet

Hahh, ikke direkte sunt det heller! (Selv om det selvsagt ikke kan måle seg med sjokolade :-/ ) Men så er det nå fredag da, så...

Er liksom vant til å skylde på at jeg nettopp har født, men sliter litt med å bortforklare den stadig like fremtredende kulen nå 8 mnd etter fødsel;-)

Nei, vet du hva. Jeg fødte for tre år siden, men jeg sliter litt med å bli kvitt femten kilo fødselsvekt. Sånn er det å få barn! *høres mektig overbevisende ut*

Skrevet

Kan ikke fordra yoghurt, så den prøvde jeg aldri. Husker den fordi jeg fikk grøsninger av å tenke på den. (Det gjør jeg fortsatt.) Tenk å ødelegge sjokolade med yoghurt.

SoHo het den vel.

Tenk at jeg har skrevet yoghurt med j æ gett...! Den var ny;-)

Ja, den het Soho, har fått svar på det lenger nedi her. Og den var FANTASTISK god:-) Så jeg velger å heve meg over alle dere smålige hatere, og tenner et lys i kveld for min utgåtte Soho...!

Skrevet

Siden folk er så veldig i sjokoladehjørnet her, så benytter jeg sjansen til å skvise meg inn og spørre om noen husker en sjokolade som fantes for noen år siden. Kanskje 10 år faktisk...

Den var en liten sjokolade i bananformet plast. Inne i den var det tykk yoghurt, og jeg mener det var noe slags chrisp også. Trukket med sjokolade. Jeg mener altså at den lå i en slags plastform, men husker ikke helt hvordan den så ut... Noen som kan hjelpe? Har lett etter den sååååå lenge, men den eksisterer nok ikke lenger... :-(

Den husker jeg - SoHo som en annen sier. Men jeg må dessverre si at det er noe av det mer gyselige jeg har smakt....

*dukker*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...