Tonette Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Det er jammen mye! Jeg er stort sett en glad og fornøyd person som stadig vekk finner noe å glede meg over. Akkurat nå koser jeg meg med å ha huset for meg selv, mens mann og barn er hos svigers for helgen. :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Glede ja...Jeg har mye glede i livet mitt, og prøver se det positive i det meste. Jeg er nok en positiv person, og orker ikke bruke mye energi på negativt dritt... Det er mye som gir meg glede, ungene, mannen, dyrene og vennene mine spesielt. Naturen gir meg gledesfølelse og ro. Jeg føler glede når jeg ser det går fint for andre, spesielt de som gjerne sliter fra før. Jeg kan føle glede når jeg mestrer noe, oppnår et mål eller noe går min vei. Så kan jeg føle glede når ungene kommer med en liten blomst, eller når jeg ser de koser seg. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.