Gjest Geir Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Dersom du KUN leser innlegg, er du passiv. Skriver du (relativt hyppig) er du aktiv. Så lenge du har et nick de fleste her inne kjenner igjen, må du nok desverre bare godta at du er og blir sett på som en aktiv bruker, enten du vil det eller ei! Ok. Det er din definisjon. Men dersom eg KUN skriver innlegg, så må eg vel også kunne anse meg for å være en passiv doler? 0 Siter
Gjest Klaudia Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Ok. Det er din definisjon. Men dersom eg KUN skriver innlegg, så må eg vel også kunne anse meg for å være en passiv doler? Vel, du er jo er nesten hva man kan kalle en "DOL-kjendis". Rett og slett "DOL-Geir"! Hehe! Så derfor blir det litt vanskelig å kalle deg en "passiv bruker". Men som du vil. Du må jo få bestemme helt selv hva du vil kalle deg eller bli kalt! Skal ikke krangle med deg om det;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Vel, du er jo er nesten hva man kan kalle en "DOL-kjendis". Rett og slett "DOL-Geir"! Hehe! Så derfor blir det litt vanskelig å kalle deg en "passiv bruker". Men som du vil. Du må jo få bestemme helt selv hva du vil kalle deg eller bli kalt! Skal ikke krangle med deg om det;-) :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.