Gå til innhold

God hårkur til tørt hår...

Anbefalte innlegg

hjernetrimmern
Skrevet

Noen som har prøvd en eller annen...og som ikke koster "skjorta"?

Det er vel egentlig fra midt på håret og ned til tuppene som er tørre, og de er ikke slitt heller, for de er nylig klippet...

Takk for alle svar..

Skrevet

Biolage fra Matrix hjalp på mitt tørre hår. Den er god for farget hår, eller hvis man går mye i svømmehallen f eks. Den beste jeg har prøvd:-) Den skal ikke vaskes ut.

hjernetrimmern
Skrevet

Biolage fra Matrix hjalp på mitt tørre hår. Den er god for farget hår, eller hvis man går mye i svømmehallen f eks. Den beste jeg har prøvd:-) Den skal ikke vaskes ut.

Så flott!! Hvor får jeg kjøpt denne da??

Husker du hva den kostet?

Skrevet

Så flott!! Hvor får jeg kjøpt denne da??

Husker du hva den kostet?

Oj, jeg fikk den av en venninne, vet ikke hvor hun kjøpte den, men såvidt jeg husker, kostet den omkring 110-120..

Jo, ifølge et link på nettet kan produktene kjøpes bl a hos '5th week' i Niels Juels gate på Frogner...praktisk hvis du bor i Oslo;-) Du skal nok inn hos en frisør og kjøpe den, uansett.

Skrevet

Jeg pleier kjøpe sånn balsam som ikke skal skylles ut.

Sitter med den i noen timer før jeg dusjer den ut og vasker håret. Funker bra! Smører tykt på i bunene.

Noen ganger har jeg den i over natten.

Nå har jeg en pumpeflakse fra Dove, den er billig.

:0)

Skrevet

Jeg bruker olivenolje! Vasker håret, tørker det litt med håndkle og så en håndfull med olivenolje i. Varmt håndkle rundt, plastpose utenpå der, har det i 20 min ca.

Så vasker jeg og skyller. Det tar litt tid å vaske ut, men ikke så lang tid som man kanskje skulle tro. Jeg har langt hår, og det blir veldig pent av den kuren. Bruker den ca. hver 4. uke om vinteren.

Skrevet

Jeg bruker olivenolje! Vasker håret, tørker det litt med håndkle og så en håndfull med olivenolje i. Varmt håndkle rundt, plastpose utenpå der, har det i 20 min ca.

Så vasker jeg og skyller. Det tar litt tid å vaske ut, men ikke så lang tid som man kanskje skulle tro. Jeg har langt hår, og det blir veldig pent av den kuren. Bruker den ca. hver 4. uke om vinteren.

Samme gjør jeg. Og hver gang jeg har tatt olivenoljekur lager jeg korketrekkerkrøller. De blir ordentlig spretne og glansfulle:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...