Gå til innhold

Hva er din twist-favoritt?

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Orio

26

• henrikke71

13

• AneM1365380603

8

• Aliza1365380759

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg hever meg over det;-)

Det kan hende SoHo ble en traumatisk opplevelse for meg fordi den hadde stått for lenge i hylla og blitt sur, og at det ikke var noe galt med selve sjokoladen...

Skrevet

Bananbiten! Og den harde sjokoladekaramellen m/mørkt sjokoladetrekk. *nam*

Skrevet

Den firkanta (høye) med gullpapir og nøtt inni.

Ok. Invitert under tvil. Den er god, men ikke den beste. Og det skal visstnok ikke være bra å spise for mye sjokolade. (Og den ville jeg ikke kastet ut sammen med papiret.)

Skrevet

Cocos!! Without a doubt!! ;-)

Men lakris er en god nummer 2, og etter der er det vel omtrent likedelt mellom dajm, japp, banan + noen til.

De hadde foresten tidligere en bit med aprikoskrem i, men den har det blitt slutt på.

Den desidert verste er helnøtt.

Re det å plukke de bitene man liker: Ihvertfall før i tiden kunne man det på Freia på Karl Johan, men det er kanskje slutt på det for lenge siden?

Aliza1365380759
Skrevet

Tror aldri jeg rakk å sette tennene i en sånn Soho mens den var i produksjon. I så fall har den gått i glemmeboka, sier litt det, for jeg er VELDIG glad i sjokolade

Ja, det eneste jeg husker at den er hvordan den så ut og at jeg syntes den smakte surt, så jeg synes ikke du har gått glipp av noe! :-) Veeeldig glad i sjokolade jeg også!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226087409' post='4008448]

Bananbiten! Og den harde sjokoladekaramellen m/mørkt sjokoladetrekk. *nam*

Tar nok ikke sjansen på å invitere deg, men kan jo sende deg sjokoladekaramellene i stedet for å kaste dem sammen med papiret.

Skrevet

Det kan hende SoHo ble en traumatisk opplevelse for meg fordi den hadde stått for lenge i hylla og blitt sur, og at det ikke var noe galt med selve sjokoladen...

Ja, og hvorfor hadde den stått så lenge i hylla da tro? Jo, fordi noen allerede hadde spredt onde rykter om den så ingen ville smake...!

AneM1365380603
Skrevet

Minn meg på å ikke invitere deg i selskap noen gang. ;-)

Hvis du har twist og er så glemsk, så vil jeg selvsagt ikke minne deg på noe som helst ;o)

Skrevet

Noen bør ta ansvar og innføre selvplukktwist:) Jeg kan ikke svare på hovedspørsmålet fordi jeg ikke vet hva disse posene inneholder. Jeg pleier å kjøpe dem til jul da, og de som ligger igjen er noen lange, smale med noe grønt på papiret og de lakrisbitene.

Skrevet

Kokos. Jeg har også oppdaget at ingen liker den, men jeg snes det er veldig rart, for jeg liker den faktisk som en av de bedre :)

Må passe på å ikke gjøre for mye reklame for den her nå, så den ender med å bli den som alle vil ha, da må jeg legge ny strategi:-)

Skrevet

Cocos!! Without a doubt!! ;-)

Men lakris er en god nummer 2, og etter der er det vel omtrent likedelt mellom dajm, japp, banan + noen til.

De hadde foresten tidligere en bit med aprikoskrem i, men den har det blitt slutt på.

Den desidert verste er helnøtt.

Re det å plukke de bitene man liker: Ihvertfall før i tiden kunne man det på Freia på Karl Johan, men det er kanskje slutt på det for lenge siden?

Greit, du kan komme. Jeg kan gjemme unna et par lakrisbiter sånn for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Noen bør ta ansvar og innføre selvplukktwist:) Jeg kan ikke svare på hovedspørsmålet fordi jeg ikke vet hva disse posene inneholder. Jeg pleier å kjøpe dem til jul da, og de som ligger igjen er noen lange, smale med noe grønt på papiret og de lakrisbitene.

Lange smale med noe grønt på papiret? Skjønner ikke helt hvilken du mener. Men lakrisbitene kan du godt sende til meg.

Skrevet

Bananbiten er min favoritt :) Marsipanen er også god.

Da vil jeg ikke dele twistposen min med deg.

Skrevet

mmmmmm Når kan jeg komme? :-)

Skrevet

Ja, det eneste jeg husker at den er hvordan den så ut og at jeg syntes den smakte surt, så jeg synes ikke du har gått glipp av noe! :-) Veeeldig glad i sjokolade jeg også!

Ja, og jeg hørte noe om at det var yoghurt i den, uffda..liker ikke Dream-isen heller jeg, for mye yoghurtsmak, og jeg elsker is også;-)

Skrevet

Min favoritt er lakris, nr.2 japp, nr. 3 dajm. Alle disse får man kjøpt i poser med bare det ene slaget i hver.

Får man kjøpt poser med bare lakris? Det er jo genialt.

Hvor? Hvor?

Skrevet

Lange smale med noe grønt på papiret? Skjønner ikke helt hvilken du mener. Men lakrisbitene kan du godt sende til meg.

Må vel være cocos?

Ikke så smale men... Den eneste skikkelig smale er masripan, men den er jo ikke grønn. Men god er den!

Skrevet

Jeg var så slu (eller dum) at jeg lærte meg å like den som ingen andre ville ha, og som jeg dermed fikk mest av. Flaut at jeg ikke husker hva den heter, men den er hvit og grønn og heter noe med nøtter...tror jeg..

Kløkt kalles det.

Er det kokos du tenker på?

Skrevet

Du kan definitivt ikke invitere meg i twist-selskap ;)

Jeg er veldig kresen på twist og den eneste biten jeg virkelig digger, er banan ;) Ellers kan jeg i "nødstilfeller" spise lakris og dajm. Resten av twistene byr meg imot ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...