Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Nei, jeg liker alle, så har jeg en hel pose som er bare min, så forsvinner alle! :-P Nå trekker du kanskje tilbake invitasjonen til twistselskapet ditt? ;-) Det kommer litt an på hvor fort du spiser, og hvilke biter du hiver deg over først. Hvis du lover å ligge unna banan og lakris kan du gjerne komme. Det er jo greit å bli kvitt de som ellers ville blitt liggende igjen i skåla. 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Dajm er favoritten, med karamell som nr 2. Kokus blir liggende igjen. Velkommen i twistselskap. 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Hva slags oppdragelse tror du jeg har fått? La gjesten forsyne seg først? Da kan jeg jo gå glipp av favoritt-twisten min. Eller så kan jeg gjøre som en gammel tante, sortere ut de beste bitene på kjøkkenet. :- ) Husker du den reklamefilmen "Vern om dine favorittbiter"? En yacht-eier droppet ned landgangen for å slippe gjester ombord i båten som hadde samme favoritt-twist som han selv...;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Twist er langt fra min favorittsnop. Liker ikke særlig godt bitene med søtt fyll, f.eks.fruktkrem (banan, appelsin, aprikos - æsj!). Kokos liker jeg heller ikke noe særlig. Lakrisen er god, den er liksom en fremmed fugl blant Twistene. Derimot liker jeg bitene med mest mulig ren sjokolade, men gjerne også med nøtter. Frukt og sjokolade passer ikke sammen. 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Vi kunne fint delt en Twistpose :-) :-) Ja, jeg så det du skrev lenger opp i tråden:-) 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Twist er langt fra min favorittsnop. Liker ikke særlig godt bitene med søtt fyll, f.eks.fruktkrem (banan, appelsin, aprikos - æsj!). Kokos liker jeg heller ikke noe særlig. Lakrisen er god, den er liksom en fremmed fugl blant Twistene. Derimot liker jeg bitene med mest mulig ren sjokolade, men gjerne også med nøtter. Banan er best. Når du ikke liker den kan du komme en tur. Så gjemmer jeg bare unna et par lakrisbiter på kjøkkenet. :- ) 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Husker du den reklamefilmen "Vern om dine favorittbiter"? En yacht-eier droppet ned landgangen for å slippe gjester ombord i båten som hadde samme favoritt-twist som han selv...;-) Husker den. Vurdere å innføre noe lignende. Spørre hva som er favorittbiten før jeg slipper noen inn. (De som liker sjokoladekaremellene er alltid velkomne.) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Det kommer litt an på hvor fort du spiser, og hvilke biter du hiver deg over først. Hvis du lover å ligge unna banan og lakris kan du gjerne komme. Det er jo greit å bli kvitt de som ellers ville blitt liggende igjen i skåla. Bananen og marsipanen sniker jeg unna til meg selv ved første anledning! ;-) 0 Siter
kløverdame Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Får man kjøpt poser med bare lakris? Det er jo genialt. Hvor? Hvor? Jeg pleier å kjøpe det når jeg er på Rema 1000 på Strømmen, men har ikke sett det noen andre steder. I vår lokale Rema 1000 butikk har de det ikke, jeg får vel si heldigvis... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Syns de fleste er ganske gode. Bortsett fra aprikos. 0 Siter
hjernetrimmern Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 I Freia-butikken på Karl Johan i Oslo, har de twist i løsvekt!! Jeg er stadig innom der for å kjøpe min favoritt, nemlig banan!! Ikke fullt så ofte nå da, når jeg ikke bor i Oslo lenger, men når sjansen byr seg, stikker jeg innom der!! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 ''Hvorfor kan ikke twist selges som "smågodt", så man kan plukke bare de bitene man vil ha?'' En periode var det sånn, da pleide jeg "rane" lakrisboksen. Og den med lyseblå innpakning, jordbær kanskje? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 cocos og caramel Cocos? Da kan du få komme på besøk neste gang vi kjøper en pose Twist. Ingen her som spiser den. :-D 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Cocos? Da kan du få komme på besøk neste gang vi kjøper en pose Twist. Ingen her som spiser den. :-D Bounty er godt, men den i twistposen er en sånn brun gørra som ikke jeg orker å smake på. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Bounty er godt, men den i twistposen er en sånn brun gørra som ikke jeg orker å smake på. Bounty, er det sjokolade med kokos? Jeg er ikke så glad i kokos. Litt rart i grunnen, for jeg elsker mat laget med kokosmelk, og det er jo litt samme smaken selvfølgelig. Er kanskje konsistensen sammen med smaken jeg ikke liker. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Bounty, er det sjokolade med kokos? Jeg er ikke så glad i kokos. Litt rart i grunnen, for jeg elsker mat laget med kokosmelk, og det er jo litt samme smaken selvfølgelig. Er kanskje konsistensen sammen med smaken jeg ikke liker. Det er hvit kokos med tykt sjokoladetrekk utenpå. Den synes jeg er ganske god, og sjokoladetrekket spises først. Slik som med Dajm-isen Når sjokoladetrekket er spist opp deler jeg ofte resten med mannen min. Han spiser isrestene til oss alle 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Cocos? Da kan du få komme på besøk neste gang vi kjøper en pose Twist. Ingen her som spiser den. :-D Takk for invitasjonen hehe, tar med en twistpose til vertinnen jeg da 0 Siter
cathlin Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Min favoritt var den med aprikosfyll, men borte ble den og kom aldri igjen. Nå husker jeg ikke hva slags biter som fins. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Lakris er uten tvil den beste Twisten. Dessverre synes også mannen min det... Jeg savner den jordbær-twisten med sånn fast skum med små jordbærbiter i... Banan-twist er absolutt veldig godt også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.