Gjest Skal ned 60 kg -9,1 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Etter 2 uker med eurodiett, fase 1, har jeg gått ned 9.1 kg. En helt utrolig god start! Jeg har vært i fin form hele tiden. Jeg er ikke sulten mellom måltidene, og ikke sugen på søtt i det hele tatt. Men jeg er møkka lei av pulvermaten! De suppene og omelettene jeg har plukka ut smaker godt, pannekakene og sjokoladedrikken også, det er ikke det.. Det er bare så kjedelig å spise nesten det samme hver dag. Jeg er en matnyter. Koser meg vanligvis med hver eneste munnfull av et godt måltid. Spesielt savner jeg å spise middag når jeg kommer hjem fra jobben. Suppe med grønnsaker er ikke helt det samme dag etter dag etter dag etter .. Det opprinnelige målet var å greie fase 1 i 4 uker. For et par dager siden syns jeg det var nok, og var klar til å gå over til fase 2. Jeg syns det var så lite lystbetont å spise at jeg bare tok en kopp euro-kakao til hvert måltid, og det er jo ikke bra. Eller, det er nok ikke skadelig for en dag eller to, men allikevel. Jeg valgte å skeie ut med et proteinrikt måltid. Det var utrolig godt! Jeg hadde ikke dårlig samvittighet i det hele tatt, men nøt hver eneste bit. Og det ga meg ny giv til å fortsette med fase 1. Har bestemt meg for å forsøke en uke til, kanskje to, før jeg går over på fase 2. Men, jeg skal tillate meg å skeie ut en gang i uka. Ikke med søtsaker eller andre karbohydrater, men med en kyllingfilé, en liten biff eller annet rent kjøtt. Hvis det skulle forsinke slankeprosessen litt spiller det ingen rolle. Jeg har egentlig gått litt utover dietten hver dag siden jeg begynte, for jeg har blandet et ekstre egg i omelett-mixen. Ser ikke ut som det har hatt noen betydning for vektnedgangen. Alt i alt er jeg storfornøyd i å med at jeg ikke har hatt noen bivirkninger av dietten hittil, er i kjempefin form, søtsuger er borte, og vektnedgangen hittil er helt utrolig! Men jeg gleder meg til jeg kan spise et deilig middagsmåltid hver dag, nam, nam.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317899-2-uker-med-eurodiett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer!!! Du er kjempeflink! Jeg tror ikke det gjør noen ting om du "skeier ut" med rent protein en gang iblant. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317899-2-uker-med-eurodiett/#findComment-2616144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Flott!!!!!!!!! Det er ikke å bryte fase 1 å spise et ekstra egg oppi omeletten eller å spise en kyllingfilet eller et stykke kjøtt eller fisk - det er perfekt fase 1 mat det :-) Og da får du i deg grønnsakene også - det er ikke like inspirerende å spise en brokkoli ved siden av koppen med kakao :-) Stå på og kos deg med utskeielsene. Planlegg dem litt sånn at du virkelig slår på stortromma når du spiser vanlig mat og lager noe du har virkelig lyst på. Sålenge du ligger unna karbohydratene og holder deg til flott proteinmat så er du perfekto plassert i dietten. Og for et resultat da! Du må jo kjenne at det har begynt å skje ting? Hvis du følger et løp ala det jeg hadde på samme stadiet sånn ca så er dte ikke lenge nå til du føler deg så energisk at du få lyst på mosjon. Ikke fordi du liksom skal være flink, men fordi du har kjempelyst. Blir spennende å se om det stemmer. Lykke til videre - og velkommen inn i en verden hvor man er fri fra det fengselet suget gir en. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317899-2-uker-med-eurodiett/#findComment-2616167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.