Gå til innhold

Lesbisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, er vel ikke lesbisk fordi om jeg spør hvilken skuespillerinne, uansett nasjonalitet dere syns er flottest? Jeg syns Michelle Pfeiffer var/er veldig flott. Og Liv Tyler, men hun er litt irriterende..

Gjest Elextra
Skrevet

Angelina Jolie synes jeg er veldig pen.

:0)

Å, må være hyggelig å ha en flott dame som Angelina som beundrer da! ;)

Skrevet

Å, må være hyggelig å ha en flott dame som Angelina som beundrer da! ;)

*LOL*

Jeg gir opp den formuleringen min!!

*klaske meg i panna*

Gjest Elextra
Skrevet

*LOL*

Jeg gir opp den formuleringen min!!

*klaske meg i panna*

;)

Slem nå.

Gjest Elextra
Skrevet

Dette har vel ingenting med lesbiskhet å gjøre.

Jeg synes Uma Thurman kan være utrolig flott og sexy.

Pia Tjelta er vakker og flott.

Angelina Jolie er lekker, men litt for kunstig for meg, kanskje det har med skuespillerevnene å gjøre.

Skrevet

Liv Taylor er nydelig. Angelina likeså, men min lesbefavoritt, altså hvis jeg måtte kline med henne, er Cate Blanchett. Hun er den nydeligste damen jeg vet om, både når det gjelder utseende og utstråling.

Gjest Elextra
Skrevet

Liv Taylor er nydelig. Angelina likeså, men min lesbefavoritt, altså hvis jeg måtte kline med henne, er Cate Blanchett. Hun er den nydeligste damen jeg vet om, både når det gjelder utseende og utstråling.

''min lesbefavoritt, altså hvis jeg måtte kline med henne''

*lol* så langt tenkte ikke jeg i mine svar.

Skrevet

*hehe'

Skrevet

Dette har vel ingenting med lesbiskhet å gjøre.

Jeg synes Uma Thurman kan være utrolig flott og sexy.

Pia Tjelta er vakker og flott.

Angelina Jolie er lekker, men litt for kunstig for meg, kanskje det har med skuespillerevnene å gjøre.

Vet det, nødvendig "provokasjon" for å få respons.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, hun er flott, men jeg tror ikke det blir så mye skjønnhet igjen hvis vi tar vekk håret og sminken.

''Ja, hun er flott, men jeg tror ikke det blir så mye skjønnhet igjen hvis vi tar vekk håret og sminken.''

*He he* Det minner meg om en venninne som nylig som ble funnet i sitt eget oppkast i dusjkabinettet. Hun lå der uten tenner, og løshåret var visst over det hele ;) Det var ikke mye igjen av den flotte dama som hadde danset hele natten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...