Gå til innhold

Smashing mannfolk!

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226182581' post='4009738]

"For noen år siden", du, Portveien 2 gikk vel i 1985(da var jeg 10 år) eller noe? Jeg var akkurat for gammel til å se det, men fikk med meg noe av det læll ;o)

Kan jeg spørre om din alder? *s*

Jeg har aldri skrevet alderen min her inne ;) Jeg er yngre enn Lillemus, men eldre enn deg.

• Svar 293
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

61

• morsan

43

• AneM1365380603

43

• tonie

24

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Antivirusprogrammet het McAfee :-/

Vel, jeg skreiv her inne en dag om grøt fra Fjordline. Mente selvsagt Fjordland, he he. Jeg kjøper ikke Fjordland sine produkter, men har reist med Fjordline mange ganger.

*humre, humre*

Godt ikke det bare er meg som surrer da!

Men har jeg fortalt om den MEGA-tabben jeg gjorde da vi hadde rørlegger her i vinter eller vår en gang?

Skrevet

Jeg har aldri skrevet alderen min her inne ;) Jeg er yngre enn Lillemus, men eldre enn deg.

Ok, jeg trodde du var gammel og glemsom et øyeblikk... *haha*

AneM1365380603
Skrevet

*humre, humre*

Godt ikke det bare er meg som surrer da!

Men har jeg fortalt om den MEGA-tabben jeg gjorde da vi hadde rørlegger her i vinter eller vår en gang?

Rørleggertabbe?????? Fortell :o)))

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226182881' post='4009746]

Ok, jeg trodde du var gammel og glemsom et øyeblikk... *haha*

He he, men det føles ikke så lenge siden Portveien 2 :)

AneM1365380603
Skrevet

Jostein Flo er en skikkelig kjekkas :-)

Jostein Flo er bare helt utrolig :) Jeg har sett han, men da på landskamp, he he. Erik Thorstvedt sto i mål.

Skrevet

He he, men det føles ikke så lenge siden Portveien 2 :)

*s*

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226183023' post='4009752]

*s*

Når jeg ser nicket ditt tenker jeg alltid "Lottemor" Ta det positivt. "Mor" slenger jeg på ungene sine navn når jeg er i godlaget ;o))

Skrevet

Rørleggertabbe?????? Fortell :o)))

Kjøkkenkrana gikk i stykker her en gang i vinter (faktisk mens svigermor var her - og jeg måtte på telefon instruere henne til å finne stoppekrana og stenge vannet) - og vi måtte ha rørlegger til å montere ny del.

Vel - vi var og kjøpte ny del - og den var av merket FM Mattson, og svensk - og het: "Manöverdel".

Hmmm - tenkte jeg - det var et rart ord - og jeg leste det mange ganger, men skjønte egentlig ikke hva det betydde.

Da rørleggeren kom, fant jeg frem den delen vi hadde kjøpt, og sa: "Her er den nye Mann-overdelen" :-DDDD

Han var veldig høflig, og smilte så vidt og takket - og gjorde arbeidet sitt raskt og greit, og forsvant. Husker ikke akkurat når jeg skjønte hva jeg hadde sagt - men det var sikkert hovedpunktet i lunsjsamtalen den dagen i alle fall :-)

Skrevet

Når jeg ser nicket ditt tenker jeg alltid "Lottemor" Ta det positivt. "Mor" slenger jeg på ungene sine navn når jeg er i godlaget ;o))

Det er sikkert fordi jeg er barnslig av meg, hehe! Da kommer AneMs morsinnstinkt inn ;o)

Skrevet

Jostein Flo er bare helt utrolig :) Jeg har sett han, men da på landskamp, he he. Erik Thorstvedt sto i mål.

Ordentlig kamp, eller på TV mener du?

AneM1365380603
Skrevet

Kjøkkenkrana gikk i stykker her en gang i vinter (faktisk mens svigermor var her - og jeg måtte på telefon instruere henne til å finne stoppekrana og stenge vannet) - og vi måtte ha rørlegger til å montere ny del.

Vel - vi var og kjøpte ny del - og den var av merket FM Mattson, og svensk - og het: "Manöverdel".

Hmmm - tenkte jeg - det var et rart ord - og jeg leste det mange ganger, men skjønte egentlig ikke hva det betydde.

Da rørleggeren kom, fant jeg frem den delen vi hadde kjøpt, og sa: "Her er den nye Mann-overdelen" :-DDDD

Han var veldig høflig, og smilte så vidt og takket - og gjorde arbeidet sitt raskt og greit, og forsvant. Husker ikke akkurat når jeg skjønte hva jeg hadde sagt - men det var sikkert hovedpunktet i lunsjsamtalen den dagen i alle fall :-)

*Ha ha ha* For en herlig flause ;o)) Andres flauser er alltid bedre enn ens egne.

Jeg ringte en gang ei jeg ikke kjente, og jeg var utrolig forkjølet. Jeg tenkte at jeg skulle unnskylde min hese og nasale stemme, så jeg sa "Jeg er ganske tett i pappen nå".

Da den eldste var under året var hun så hes og hadde fått medisin. Eksen min ringte legevakten og forklarte hvilken medisin hun hadden fått. Jeg hørte han si "Det er mot pip-ande"

På medisinen sto det "Mot pipande pust"

;)

Skrevet

*Ha ha ha* For en herlig flause ;o)) Andres flauser er alltid bedre enn ens egne.

Jeg ringte en gang ei jeg ikke kjente, og jeg var utrolig forkjølet. Jeg tenkte at jeg skulle unnskylde min hese og nasale stemme, så jeg sa "Jeg er ganske tett i pappen nå".

Da den eldste var under året var hun så hes og hadde fått medisin. Eksen min ringte legevakten og forklarte hvilken medisin hun hadden fått. Jeg hørte han si "Det er mot pip-ande"

På medisinen sto det "Mot pipande pust"

;)

Knallgode flauser, begge to :-))))

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226183250' post='4009758]

Det er sikkert fordi jeg er barnslig av meg, hehe! Da kommer AneMs morsinnstinkt inn ;o)

He he. I såfall er du like barnslig som meg. Jeg er vel en av dem som er utrolig ivrig på å svare på dine morsomme tråder :o)

Geir her inne er jo Geirgutten ;) Kjælenavn altså, he he.

AneM1365380603
Skrevet

Ordentlig kamp, eller på TV mener du?

Jeg var og så Norge-Nederland live for noen år siden :)

Skrevet

He he. I såfall er du like barnslig som meg. Jeg er vel en av dem som er utrolig ivrig på å svare på dine morsomme tråder :o)

Geir her inne er jo Geirgutten ;) Kjælenavn altså, he he.

Geir er en onkel, tror jeg. En praktisk elektrikeronkel. Han er for gammel til å være "gutt"?

Skrevet

Jeg var og så Norge-Nederland live for noen år siden :)

Sikkert kjempegøy! Jeg har nesten aldri vært på fotballkamper i det hele tatt. Det var en Start-kamp 16. mai det året jeg var russ, og muligens en som voksen. og så var jeg i Milano og så Inter-Milan mot Roma da jeg var 17 - det var kjempeopplevelse, med 40.000-50.000 tilskuere :-)

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226183928' post='4009779]

Geir er en onkel, tror jeg. En praktisk elektrikeronkel. Han er for gammel til å være "gutt"?

Geir er Geiregutt :o) Han er en skikkelig godgutt om han er onkel eller ei.

AneM1365380603
Skrevet

Sikkert kjempegøy! Jeg har nesten aldri vært på fotballkamper i det hele tatt. Det var en Start-kamp 16. mai det året jeg var russ, og muligens en som voksen. og så var jeg i Milano og så Inter-Milan mot Roma da jeg var 17 - det var kjempeopplevelse, med 40.000-50.000 tilskuere :-)

Jeg misunner deg Inter-Milan. En slik opplevelse skulle jeg gjerne hatt!!!

Jeg trålet området for interessante kamper tidligere. Jeg har sett utrolig mange Brannkamper ;) Jeg har også vært i Kristiansand og sett kamp.

En av mine tidligere helter heter Sten Glenn Håberg. Han spilte på Start noen år før han forsvant til Brann.

Skrevet

Geir er Geiregutt :o) Han er en skikkelig godgutt om han er onkel eller ei.

Ja, det har du rett i ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...