Gå til innhold

Smashing mannfolk!

Anbefalte innlegg

• Svar 293
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

61

• morsan

43

• AneM1365380603

43

• tonie

24

Mest aktive i denne tråden

Gjest Josssefine
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226101247' post='4008994]

Det kribler _ingen_ steder av han der, hehe! Men det klør på ryggen ;p

Og jeg forstår ikke hvordan det går an å legge ut bilde av Hennig Solberg i en tråd du kaller Smashing mannfolk. Nei huff!

Skrevet

Han og Jostein Flo var mine helter da jeg var fotballidiot :)

Jostein var helten i gamle dager, ja! :o)

Skrevet

Han og Jostein Flo var mine helter da jeg var fotballidiot :)

Åja, Jostein Flo er (var) dødssøt!

AneM1365380603
Skrevet

Da hadde nok bare de kvinnelige regjeringsmedlemmene, pluss enkelte av mennene, bare sklidd av stolen under regjeringskonferansen og blitt fullstendig handlingslammet! ;-)

Her er forresten en ung idrettsutøver som er ganske barsk, alderen tatt i betraktning, selv om sveisen var litt snål akkurat her:

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00502/Andreas_Thorkildsen_502461c.jpg

Han er en av de bedre. En veldig sjarmerende ung gutt.

Hvorfor nevner ingen Jonas Gahr Støre..? Han er ikke så verst, selv om han ikke er så ung lenger.

Skrevet

Og jeg forstår ikke hvordan det går an å legge ut bilde av Hennig Solberg i en tråd du kaller Smashing mannfolk. Nei huff!

Jeg har noen andre godbiter på lager til neste fredag, hehe!

Gjest Josssefine
Skrevet

Hvorfor nevner ingen Jonas Gahr Støre..? Han er ikke så verst, selv om han ikke er så ung lenger.

Han topper lista:-)

Skrevet

Jeg liker Støre kjempegodt både som politiker og person, men jeg er ikke blant dem som dåner over han sånn ellers.

Skrevet

Jonas er mann, ja. Fin! :o)))

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226101502' post='4009005]

Jeg har noen andre godbiter på lager til neste fredag, hehe!

Er du alene neste fredag også?

Skrevet

Å, stønn. Han er nesten bare for perfekt...Jeg hadde ofret mye for en natt med Jonas:)

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226101418' post='4009001]

Jostein var helten i gamle dager, ja! :o)

På den tiden drømte jeg at han døde, og det var et skikkelig mareritt. Våknet med tårefylte øyne. Jeg tror det er den eneste gangen jeg har våknet av at jeg gråter, he he. Jeg har oftere våknet av at jeg skrattler ;)

Gjest Josssefine
Skrevet

Jeg liker Støre kjempegodt både som politiker og person, men jeg er ikke blant dem som dåner over han sånn ellers.

Ikke at han er spesielt klassisk vakker, men det er noe med kombinasjonen av den rolige seriøse stilen, utseendet, inteligensen og det at han er kunnskapsrik som gjør han til en mann etter min smak :-)

Skrevet

Que??? Morsan? Selveste Jonas?

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226101685' post='4009013]

Jepp...

Så da er det bare å vente, he he. Er spent på kvaliteten på mannfolka da. Blir vel Fetter Anton eller La Linja ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...