trøtte Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Hallo vi har hatt delt omsorg til våres barn. men nå har det sjedd noe hos faren så jeg har overtatt omsorgen 100 % Vi har hatt privat avtale. Så nå gjelder vel ikke denne avtalen lengre. Han skal vel betale mere i bidrag Hvordan går jeg fram,? Hvor mye mere må han betale? Han kommer ikke til å ha barma på overnating. Men noen timer kun i uka 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 http://www.nav.no/page?id=337 På bidragsveilederen, kan du se hvor mye far må betale i bidrag. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Sjekk i bidragsveilederen slik høstløv sier. Riktig lønn å legge inn på far finner du på å søke på lønna på nettavisen og klikke på reell inntekt hvis du ikke har tallet. (Den vil ikke være riktig i absolutt alle tilfeller, men i de fleste stemmer den greit) Så sender du inn krav om barnetrygd til nav, får ny samværsavtale for å dokumentere athan ikke har samvær osv. Nav kan også fastsette og kreve inn bidraget for deg. Du kan også sjekke om det er andre stønader du har krav på - til barnetilsyn el. Også vet jeg ingenting om hvorfor de skal lite til far - men husk at det er viktig at de ikke glemmer ham eller mister all kontakt med ham. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.