Jølsen Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Hva driver dere med da? Har faen meg sovet bort hele dagen. I kveld da, hva skjer? 0 Siter
bustebeisa Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Sitter på jobb og kjeder meg. Hjelper ikke at tråder blir slettet heller da... 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Sitter på jobb og kjeder meg. Hjelper ikke at tråder blir slettet heller da... Da får man bare skrive nye! Jeg får se å spise noe og være litt sosial et par timer her! Vi snakkes, kos deg på jobb så godt du klarer! 0 Siter
bustebeisa Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Da får man bare skrive nye! Jeg får se å spise noe og være litt sosial et par timer her! Vi snakkes, kos deg på jobb så godt du klarer! Takker. Og kos deg du og. :-) 0 Siter
Gjest maffig Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Huff da, Hva sier familien til det? 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Huff da, Hva sier familien til det? Hva skal de si? Jeg sover da så lenge jeg vil. Folk klarer seg da uten at de må sitte på fanget mitt hele tida! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Sitter på jobb og kjeder meg. Hjelper ikke at tråder blir slettet heller da... Tok tråden helt av? 0 Siter
bustebeisa Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Tok tråden helt av? Plutselig var den bare borte. Og jeg som ventet svar fra mrxx... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Plutselig var den bare borte. Og jeg som ventet svar fra mrxx... Irriterende.... 0 Siter
bustebeisa Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Irriterende.... Jepp. Men, men... Noen ting blir man aldri enige om uansett.:-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Jepp. Men, men... Noen ting blir man aldri enige om uansett.:-) Akkurat som hvilken vei dasspapiret skal henge. Nå skal vi gå ut å spise! Ha en fin kveld begge to! 0 Siter
bustebeisa Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Akkurat som hvilken vei dasspapiret skal henge. Nå skal vi gå ut å spise! Ha en fin kveld begge to! Dasspapiret kan da bare henge en vei. Mat nå igjen. Blir sulten av alt matpratet ditt. Takk igjen. Og kos deg du og. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.