morsan Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Singin' in the Rain med Gene Kelly:-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Weekend med Bernie. Jeg ler så jeg hyler selv om jeg har sett den tre ganger. Elsker makaber lik-humor. Også en film der Meryl Streep spiller fiolinlærer. Den er rørende og nydelig. Jeg husker ikke hva den heter. Jeg har et vagt minne av å ha sett den filmen. Er det der de bl a ser på en mistrøsting stor haug med oppvask og rot på kjøkkenet og bestemmer seg for å reise fra hele skiten og drar på landet istedet? Britisk film med han høye mørke som kanskje heter Richard til fornavn?? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Singin' in the Rain med Gene Kelly:-) Mange gamle klassikere som kommer opp her, morsomt:-) 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Du glemte reggisøren. :-) Rart du nevnte "Gresk tragedie", her er ett lite klipp fra en av mine absolutte favorittfilmer der Harvey Keitel gjøre en fenomenal innsats. Ps! Er enig angående Coen brødrene, men den beste de har laga (syns eg) er "The man who wasnt there". Har du sett den siste som går på kino V Coenbrødrene? Komme rikke på hva den heter i farten. Den gleder jeg meg til å se, men kommer meg nok ikke på kino. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Notting Hill og Briget Jones Diary :-) Også elsker jeg gamle klassikre som Sound of Music og selvfølgelig Mary Poppins:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Joda, trusene er helt passe! Hehe, jeg er ikke så brei ;0) Men bhène kjører de kun til c-cup...Men, men... :0) Skjønte at dette ikke kunne stemme, ja ;-) Jeg har heller ikke sjekka BH'er over str B ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Joda, trusene er helt passe! Hehe, jeg er ikke så brei ;0) Men bhène kjører de kun til c-cup...Men, men... :0) For en drittbutikk! 0 Siter
Elbereth Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Vel, for ørtende gang har vi sett Men in Tights i kveld - og vi har det like kjekt hver gang Jeg og de eldste ungene kan (nesten) alle replikkene utenat. (Antakelig den eneste Mel Brooks-filmen jeg orker ) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 For en drittbutikk! Hehe, ja ikke sant! Skikkelig diskriminerende ;0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Hehe, ja ikke sant! Skikkelig diskriminerende ;0) Ja det skal være sandt og visst, min "fremtidige" kommer nok ikkje til å kunne handle der nei. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Vel, for ørtende gang har vi sett Men in Tights i kveld - og vi har det like kjekt hver gang Jeg og de eldste ungene kan (nesten) alle replikkene utenat. (Antakelig den eneste Mel Brooks-filmen jeg orker ) Den er fantastisk. Jeg tror også jeg har sett den 40 ganger og vel så det:-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Jeg har et vagt minne av å ha sett den filmen. Er det der de bl a ser på en mistrøsting stor haug med oppvask og rot på kjøkkenet og bestemmer seg for å reise fra hele skiten og drar på landet istedet? Britisk film med han høye mørke som kanskje heter Richard til fornavn?? Richard E Grant. Whitnail and I. En helt genial komedie, og har ingenting med bernies å gjøre:-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Richard E Grant. Whitnail and I. En helt genial komedie, og har ingenting med bernies å gjøre:-) Ja, den var det! :-) Men hvilken var weekend med Bernie, da? Ikke den der de drasser på et lik hele helga? *glemsk* 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Ja, den var det! :-) Men hvilken var weekend med Bernie, da? Ikke den der de drasser på et lik hele helga? *glemsk* oj, da må du gå til kilden, jeg har ikke sett den jeg:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Ja det skal være sandt og visst, min "fremtidige" kommer nok ikkje til å kunne handle der nei. Hehe, såpass ;0) 0 Siter
Babette Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Ja, den var det! :-) Men hvilken var weekend med Bernie, da? Ikke den der de drasser på et lik hele helga? *glemsk* ''Men hvilken var weekend med Bernie, da? Ikke den der de drasser på et lik hele helga? *glemsk*'' Riktig. Og han dauer flere ganger. Jeg elsker humor med lik og begravelser. Jo styggere, jo morsommere. 0 Siter
morsan Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 ''Men hvilken var weekend med Bernie, da? Ikke den der de drasser på et lik hele helga? *glemsk*'' Riktig. Og han dauer flere ganger. Jeg elsker humor med lik og begravelser. Jo styggere, jo morsommere. Jeg vet jeg har sett den, og har sikkert ledd også litt, men jeg deler nok ikke din begeistring for slikt;-) Jeg klarer bare ikke å legge vekk tanken på døde nærstående og hvor utrolig skrekkelig det er å farte rundt med lik slik. 0 Siter
Babette Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 ''Jeg ler så jeg hyler selv om jeg har sett den tre ganger.'' Hehe, mange utrolig bra scener i den filmen! Men jeg ler aldri så høyt som når de hopper ombord i båten fordi de tror den legger fra, men så legger den til. Eller der de stifter fast tupéen i skallen med stiftemaskin! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Eller der de stifter fast tupéen i skallen med stiftemaskin! Haha, den hadde jeg nesten glemt! Ubetalelig bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.