Gå til innhold

Din største tabbe

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Tabbe og tabbe, har du gjort litt av hvert. Jeg har nevnt det før her inne, men jeg skulle kjøre billøp og vi var 5 startende biler som sto på linje. Jeg hadde kjørt litt for langt så jeg måtte rygge på plass igjen før starten skulle gå.

Så ble det grønt lys og jeg hogg ut clutchen og ga full gass. 4 biler dro av gårde så grusen sprutet og den femte bilen spant også avgårde så grusen sprutet og det var meg, ...........men det var bare en feil og det var at jeg hadde glemt å sette den i første gear etter at jeg hadde rygget, faenskapet sto i revers.

Det var noen hundre tilskuere som fikk seg en god latter, heldigvis så hører jeg dårlig med hjelm og i brølende motordur:-)

Ikke er vi så lett å kjenne igjen heller med alt utstyret på oss, men jeg har fått høre den der ganske mange ganger, alltid en eller annen jævel som skal huske dette:-)

Jeg klarer godt å sette meg inn i at dette var pinlig ;) Du hadde den sjansen den dagen, he he.

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

43

• mrxx

20

• AneM1365380603

18

• adelie

17

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tabbe og tabbe, har du gjort litt av hvert. Jeg har nevnt det før her inne, men jeg skulle kjøre billøp og vi var 5 startende biler som sto på linje. Jeg hadde kjørt litt for langt så jeg måtte rygge på plass igjen før starten skulle gå.

Så ble det grønt lys og jeg hogg ut clutchen og ga full gass. 4 biler dro av gårde så grusen sprutet og den femte bilen spant også avgårde så grusen sprutet og det var meg, ...........men det var bare en feil og det var at jeg hadde glemt å sette den i første gear etter at jeg hadde rygget, faenskapet sto i revers.

Det var noen hundre tilskuere som fikk seg en god latter, heldigvis så hører jeg dårlig med hjelm og i brølende motordur:-)

Ikke er vi så lett å kjenne igjen heller med alt utstyret på oss, men jeg har fått høre den der ganske mange ganger, alltid en eller annen jævel som skal huske dette:-)

Hehe! Når du blir 100 år, så er det fortsatt denne episoden de husker om deg ;o) *trøste*

Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg har hatt en skikkelig, overjævlig tabbe, men her er en av det litt mindre slaget:

Dette skjedde da jeg var ca 14 år, som jo er en ekstra flau alder. Vi hadde en utveklsingsstudent fra USA boendes hos oss, og jeg syntes det var litt kult å prøve å legge til meg litt mer amerikansk måte å snakke på, fremfor den britisk-engelske vi lærte på skolen.

Nuvel... Jeg hadde fått det for meg at "guy" var britisk, mens den amerikanske varianten av ordet var "gay". Så hver gang jeg skulle snakke om en eller annen fyr, så sa jeg slikt som f eks "..a gay I know, he is..." eller "oh, he's a nice gay" osv

Hun stusset nok litt i begynnelsen over at

1. Jeg kjente såpass mange homofile, og

2. jeg syntes det var nødvendig å si hele tidne at de var homser, selv om det ikke hadde noen relevans for storyen.

Men etter at dette hadde blitt sagt noen ganger, sa hun:

"Excuse me, but do you mean gay or guy?"

morsan ble lettere stum og stotret omsider fram 'hva er forskjellen, da?'...;-)

Jeg var i utlandet, og skulle ut med noen venninner. Valget var forksjellige fritidstilbud av kulturelle og ulike mer eller mindre kjedelige aktiviteter. Men så var det noe som het gay society. Det ville jeg gå på, for det trodde jeg var en generell sosial sammenkomst bare for å ha det hyggelig, og ikke lære noe kulurgreier osv.

Heldigvis visst venninna mi hva det var, hun var engelsk. Så slapp jeg flausen å komme dit helt uvitende. Men hun ble jo litt paff, før hun skjønte misfoståelsen.

Skrevet

Hihi, den var litt pinlig.

Jeg har en lignende flause, men vi var begge voksne. Jeg hadde det med å si "pussig" til alt det rare jeg ble fortalt. En engelskmann kom av og til noen dager hit. Han snakket bra norsk, men lo godt hver gang jeg sa "pussig". På min dialekt blir det mer "pussi" ;)

*HEHEHE* ;DDDDDDDDDDD

Skrevet

Jeg var i utlandet, og skulle ut med noen venninner. Valget var forksjellige fritidstilbud av kulturelle og ulike mer eller mindre kjedelige aktiviteter. Men så var det noe som het gay society. Det ville jeg gå på, for det trodde jeg var en generell sosial sammenkomst bare for å ha det hyggelig, og ikke lære noe kulurgreier osv.

Heldigvis visst venninna mi hva det var, hun var engelsk. Så slapp jeg flausen å komme dit helt uvitende. Men hun ble jo litt paff, før hun skjønte misfoståelsen.

*hehehe* ;o)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg fikser ikke slike venninner, jeg blir bare pinlig berørt..

Ja, jeg kunne nok også blitt det - kommer vel an på.

Jeg har ingen venninne som er i nærheten av det AneM forteller, men har jo vært borti noen som nærmer seg, kan man si. Noen ganger kan det være morsomt, andre ganger mer pinlig.

Husker en jeg studerte med en gang - la oss kalle henne Tove. Vi skulle ha grillfest ved Sognsvann for en hel gjeng, og jeg tok med meg min relativt ferske kjæreste som jeg nå er gift med. Kjæresten min hadde ikke truffet denne Tove før.

På et tidspunkt utpå den lyse forsommerkvelden satt Tove på en fjellknaus litt høyere opp enn min kjære og meg mens vi snakket sammen, og vi hadde derfor god utsikt til henne.

Hun satt og fortalte en historie til oss og hadde vår fulle oppmerksomhet rettet mot seg, og mens hun prater skjer noe som er temmelig bisarr:

Hun stikker hånda innunder gensere og inn i armhulen, tar den ut og lukter på den, griper resolutt en tørkerull, drar av noen flak, krøller sammen og stapper det inn under klærne og inn i armhulen!! ;-)

Min kjære fikk litt hakeslepp - "hva slags venninner er det hun har", liksom;-)

Én ting å bli tatt på fersken i en diskret snus under armen i et øyeblikk der man trodde ingen så en, men hun satt jo og fortalte en historie samtidig som hun helt uanfektet holdt på med dette.

Skrevet

..ikke akkurat Solberg brothers, nei :P

Skrevet

Hihi, den var litt pinlig.

Jeg har en lignende flause, men vi var begge voksne. Jeg hadde det med å si "pussig" til alt det rare jeg ble fortalt. En engelskmann kom av og til noen dager hit. Han snakket bra norsk, men lo godt hver gang jeg sa "pussig". På min dialekt blir det mer "pussi" ;)

*knegg*

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har ingen venninne som er i nærheten av det AneM forteller, men har jo vært borti noen som nærmer seg, kan man si. Noen ganger kan det være morsomt, andre ganger mer pinlig.

Husker en jeg studerte med en gang - la oss kalle henne Tove. Vi skulle ha grillfest ved Sognsvann for en hel gjeng, og jeg tok med meg min relativt ferske kjæreste som jeg nå er gift med. Kjæresten min hadde ikke truffet denne Tove før.

På et tidspunkt utpå den lyse forsommerkvelden satt Tove på en fjellknaus litt høyere opp enn min kjære og meg mens vi snakket sammen, og vi hadde derfor god utsikt til henne.

Hun satt og fortalte en historie til oss og hadde vår fulle oppmerksomhet rettet mot seg, og mens hun prater skjer noe som er temmelig bisarr:

Hun stikker hånda innunder gensere og inn i armhulen, tar den ut og lukter på den, griper resolutt en tørkerull, drar av noen flak, krøller sammen og stapper det inn under klærne og inn i armhulen!! ;-)

Én ting å bli tatt på fersken i en diskret snus under armen i et øyeblikk der man trodde ingen så en, men hun satt jo og fortalte en historie samtidig som hun helt uanfektet holdt på med dette.

*Ha ha* Pinlig! Jeg så en gang en sketsj på tv hvordan en diskret kan sjekke svettelukt ;)

Skrevet

hun må ha vært temmelig full...? ;o)

Skrevet

Jeg klarer godt å sette meg inn i at dette var pinlig ;) Du hadde den sjansen den dagen, he he.

Har nok ledd mer av det enn at jeg synes det var pinlig tror jeg og jeg vet at jeg ikke er det eneste som har gjort det, det er jo en trøst det, hehe.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226187976' post='4009897]

hun må ha vært temmelig full...? ;o)

Egentlig ikke, så hun kan ikke skylde på det. Men det er ganske mange historier om henne der hun ikke akkurat følger "normalt kutyme" - hun skjønner neppe selv at hun til tider skiller seg en del fra "folk flest".

AneM1365380603
Skrevet

Egentlig ikke, så hun kan ikke skylde på det. Men det er ganske mange historier om henne der hun ikke akkurat følger "normalt kutyme" - hun skjønner neppe selv at hun til tider skiller seg en del fra "folk flest".

Til en viss grad kan jeg si det om min venninne også, men hun vinner så utrolig mye på å ha godt humør og le av seg selv.

Hun tiltrekker seg ofte menn tl bordet, og der legger hun ut i det vide og det brede. En gang hørte jeg hun fortelle en mann at hun har utlagt tarm, og hvis han skal ha analsex med henne må ha ta henne i posen.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226187631' post='4009889]

Hehe! Når du blir 100 år, så er det fortsatt denne episoden de husker om deg ;o) *trøste*

Ja helt sikkert. Det blir vel med han som skapte hele verden, og pulte ei høne. Det er høna han ble husket for.-)

Skrevet

Til en viss grad kan jeg si det om min venninne også, men hun vinner så utrolig mye på å ha godt humør og le av seg selv.

Hun tiltrekker seg ofte menn tl bordet, og der legger hun ut i det vide og det brede. En gang hørte jeg hun fortelle en mann at hun har utlagt tarm, og hvis han skal ha analsex med henne må ha ta henne i posen.

Lækkert!! :D

Skrevet

..ikke akkurat Solberg brothers, nei :P

Hehe, nei det manglet mye på det den dagen........forresten, det gjør det andre dager også.-)

Skrevet

Oioioi! Her må jeg nesten ta en tante Pose - "rødmer bare ved tanken"....;-)

Skrevet

;-) Ekstra "festlig" med tabber i alles påsyn;-)

Skrevet

;-) Ekstra "festlig" med tabber i alles påsyn;-)

Hehe, ja ikke sant?...var bare noen hundre.

Skrevet

Nå ler jeg så jeg nesten ikke ser....

Kan du låne ut denne venninna di en stund? Hun høres ut til å være midt i blinken for min humor, med eller uten hår og tenner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...