Gjest Velger fortsatt å være veldig anonym Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg har en til. Vi skulle ha vår årlige julefisk- fest. Den pleier å foregå ganske ganske pent og pyntelig, men ikke denne gangen. Da vi var kommet til desserten var jeg blitt god og full og jeg skulle servere hjemmelaget fruktkompott. Det jeg burde ha gjort var å sette fra meg skåla med frukt på bordet, men jeg tok en runde rundt bordet, gjorde meg til og lot som jeg var hovmesteren i "grevinnen og hovmesteren" Da jeg var kommet frem til mannen min, snublet jeg og hele resten av fruktkompotten falt i fanget på mannen min. Mannen min tror den dag i dag, maaange år etter at jeg gjorde det med vilje, men det gjorde jeg altså ikke. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Egentlig ikke, så hun kan ikke skylde på det. Men det er ganske mange historier om henne der hun ikke akkurat følger "normalt kutyme" - hun skjønner neppe selv at hun til tider skiller seg en del fra "folk flest". ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Ja helt sikkert. Det blir vel med han som skapte hele verden, og pulte ei høne. Det er høna han ble husket for.-) Der fikk du fletta inn ei høne igjen, ja. ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Jeg har en til. Vi skulle ha vår årlige julefisk- fest. Den pleier å foregå ganske ganske pent og pyntelig, men ikke denne gangen. Da vi var kommet til desserten var jeg blitt god og full og jeg skulle servere hjemmelaget fruktkompott. Det jeg burde ha gjort var å sette fra meg skåla med frukt på bordet, men jeg tok en runde rundt bordet, gjorde meg til og lot som jeg var hovmesteren i "grevinnen og hovmesteren" Da jeg var kommet frem til mannen min, snublet jeg og hele resten av fruktkompotten falt i fanget på mannen min. Mannen min tror den dag i dag, maaange år etter at jeg gjorde det med vilje, men det gjorde jeg altså ikke. *LOL* Ser det for meg! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Til en viss grad kan jeg si det om min venninne også, men hun vinner så utrolig mye på å ha godt humør og le av seg selv. Hun tiltrekker seg ofte menn tl bordet, og der legger hun ut i det vide og det brede. En gang hørte jeg hun fortelle en mann at hun har utlagt tarm, og hvis han skal ha analsex med henne må ha ta henne i posen. *dør snart av latter* Hun er ikke rett, hehe! 0 Siter
mrxx Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226217514' post='4009925] Der fikk du fletta inn ei høne igjen, ja. ;o) Hehe, ja, høne er godt vet du:-) 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Ja helt sikkert. Det blir vel med han som skapte hele verden, og pulte ei høne. Det er høna han ble husket for.-) Cool.... Hvilken religion er dette? 0 Siter
mrxx Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Cool.... Hvilken religion er dette? Ikke godt å si.... 0 Siter
Atene Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Ja helt sikkert. Det blir vel med han som skapte hele verden, og pulte ei høne. Det er høna han ble husket for.-) Har du hørt historien om Bush og Blair som var på bar? Bush snur seg til sidemannen og spør ham om hva han synes om planen deres - å drepe en million muslimer og en førskolelærer. En førskolelærer? spør sidemannen. Og Bush sier til Blair: Var det ikke det jeg sa - ingen kommer til å stille spørsmål om muslimene. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Har du hørt historien om Bush og Blair som var på bar? Bush snur seg til sidemannen og spør ham om hva han synes om planen deres - å drepe en million muslimer og en førskolelærer. En førskolelærer? spør sidemannen. Og Bush sier til Blair: Var det ikke det jeg sa - ingen kommer til å stille spørsmål om muslimene. Hehe........... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Har du hørt historien om Bush og Blair som var på bar? Bush snur seg til sidemannen og spør ham om hva han synes om planen deres - å drepe en million muslimer og en førskolelærer. En førskolelærer? spør sidemannen. Og Bush sier til Blair: Var det ikke det jeg sa - ingen kommer til å stille spørsmål om muslimene. Skulle ikkje forundre meg om det var ei sann historie heller... Men som vits var den god! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Har du hørt historien om Bush og Blair som var på bar? Bush snur seg til sidemannen og spør ham om hva han synes om planen deres - å drepe en million muslimer og en førskolelærer. En førskolelærer? spør sidemannen. Og Bush sier til Blair: Var det ikke det jeg sa - ingen kommer til å stille spørsmål om muslimene. Hehe! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Hehe, ja, høne er godt vet du:-) Ribbet saftig høne i kombinasjon med hard pølse, da? ;D Vi snakker om mat, gjør vi ikke? *hehe* 0 Siter
mrxx Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226228087' post='4009976] Ribbet saftig høne i kombinasjon med hard pølse, da? ;D Vi snakker om mat, gjør vi ikke? *hehe* Hehe, du da... Det hørte godt ut ja og selvsagt snakker vi om mat. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Hehe, du da... Det hørte godt ut ja og selvsagt snakker vi om mat. *s* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Mine største tabber har jeg etter beste evne fortrengt, og jeg har ikke tenkt å kalle dem opp til overflaten nå :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg har en til. Vi skulle ha vår årlige julefisk- fest. Den pleier å foregå ganske ganske pent og pyntelig, men ikke denne gangen. Da vi var kommet til desserten var jeg blitt god og full og jeg skulle servere hjemmelaget fruktkompott. Det jeg burde ha gjort var å sette fra meg skåla med frukt på bordet, men jeg tok en runde rundt bordet, gjorde meg til og lot som jeg var hovmesteren i "grevinnen og hovmesteren" Da jeg var kommet frem til mannen min, snublet jeg og hele resten av fruktkompotten falt i fanget på mannen min. Mannen min tror den dag i dag, maaange år etter at jeg gjorde det med vilje, men det gjorde jeg altså ikke. *knegg* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Mine største tabber har jeg etter beste evne fortrengt, og jeg har ikke tenkt å kalle dem opp til overflaten nå :-) Jo, det synes jeg at du skal - til allmen forlystelse, hehe! ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Hehe, du da... Det hørte godt ut ja og selvsagt snakker vi om mat. Tilberedningen er viktig for perfekt resultat. Det motsatte er litt dølt... 0 Siter
tonie Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg kommer faktisk ikke på noen gigatabber. Det er helt sikkert ikke fordi de ikke har skjedd. Jeg har nok bare greid å fortrenge dem:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.