Lotte :o) Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Jeg kommer faktisk ikke på noen gigatabber. Det er helt sikkert ikke fordi de ikke har skjedd. Jeg har nok bare greid å fortrenge dem:) Nå kommer jeg faktisk på en tabbe Tror jeg gikk på ungdomsskolen. Vel, en jævel av en drittunge i 5. eller 6. klasse hadde det med å terge, erte og finne på dritt. Han var beryktet, han og kompisene. Han gjorde et eller annet, og kom seg unna. Damn! Litt senere på dagen så jeg han plutselig, og stilte han til veggs. Han brånekta, men jeg hadde jo SETT hva han gjorde. Jeg var megairritert, og klappa faktisk på han ei ørtæv. Litt senere på kvelden, kom jeg på at synderen hadde en identisk tvillingbror... (( 0 Siter
tonie Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226229778' post='4010010] Nå kommer jeg faktisk på en tabbe Tror jeg gikk på ungdomsskolen. Vel, en jævel av en drittunge i 5. eller 6. klasse hadde det med å terge, erte og finne på dritt. Han var beryktet, han og kompisene. Han gjorde et eller annet, og kom seg unna. Damn! Litt senere på dagen så jeg han plutselig, og stilte han til veggs. Han brånekta, men jeg hadde jo SETT hva han gjorde. Jeg var megairritert, og klappa faktisk på han ei ørtæv. Litt senere på kvelden, kom jeg på at synderen hadde en identisk tvillingbror... (( Å, auda! Men hva er oddsene for at drittungen som har gjort noe faenskap skal ha en identisk tvillingbror? Hehe... 0 Siter
mrxx Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226228505' post='4009987] Tilberedningen er viktig for perfekt resultat. Det motsatte er litt dølt... Ja tilberedningen er svært viktig og man må ta seg god tid:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Å, auda! Men hva er oddsene for at drittungen som har gjort noe faenskap skal ha en identisk tvillingbror? Hehe... Hvis jeg hadde tenkt meg om, så skulle jeg ha kommet på det, men de bodde ikke i umiddelbar nærhet, da- Neste gang jeg så en av dem, måtte jeg spørre, og si sorry... 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Tabbe og tabbe, har du gjort litt av hvert. Jeg har nevnt det før her inne, men jeg skulle kjøre billøp og vi var 5 startende biler som sto på linje. Jeg hadde kjørt litt for langt så jeg måtte rygge på plass igjen før starten skulle gå. Så ble det grønt lys og jeg hogg ut clutchen og ga full gass. 4 biler dro av gårde så grusen sprutet og den femte bilen spant også avgårde så grusen sprutet og det var meg, ...........men det var bare en feil og det var at jeg hadde glemt å sette den i første gear etter at jeg hadde rygget, faenskapet sto i revers. Det var noen hundre tilskuere som fikk seg en god latter, heldigvis så hører jeg dårlig med hjelm og i brølende motordur:-) Ikke er vi så lett å kjenne igjen heller med alt utstyret på oss, men jeg har fått høre den der ganske mange ganger, alltid en eller annen jævel som skal huske dette:-) Ikke mange bilhistorier jeg kunne ledd av tror jeg, men dette var festlig ;-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Skal ikke Mary Fucking Poppins svare her? Ha ha! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg hadde løs mage og det gikk riktig galt. Jeg var på Oslo City og det var umulig og holde igjen. Alt rant i buksa og nedover lårene. En var en traumatisk opplevelse. Lykken var at jeg hadde en ganske lang kåpe på meg. Jeg dro inn på H&M og grabba til meg den nærmeste buksa jeg fant som hang på et staviv nær kassa. Der fant jeg også truser. Det var herretruser, men det spilte mindre rolle akkurat da. Det flaueste var å stå i kø for å betale. Jeg visste at det luktet av meg, men kunne ikke gjøre annet enn å vente til det var min tur. Jeg var rask med å komme meg ned på toalettet i underetasjen. Der ventet jeg til den største doen med vask ble ledig. Fikk kledd av meg de utdretne klærne, vasket meg med papir. Knøt klærne i en pose og kastet dem. Etterpå dro jeg naturlig nok hjem. OMG....Forstår godt det var traumatisk ja... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg var med en fyr hjem etter en fuktig aften på byen en gang, han var kjekk, jeg var brisen! Da vi kom hjem til han forsto jeg at han bodde i et kollektiv, og vi snek oss meget ubemerket inn på rommet hans. Vi lå i senga og ting skjedde, så dundret det på døra, det var kompisene som ville se hvem han hadde tatt med seg hjem, da kom det også frem at fyren hadde dame også. Nu vel, jeg beholdt fatningen og som det klartenkte kvinnemennesket jeg var sa jeg at jeg skulle gjemme meg i skapet, så kunne han åpne opp å vise at vi var alene, så ville de gi seg, og alt skulle bli flott! Han var meget enig og berømte min snartenkthet, så jeg rasket sammen klær og sko og tok det med meg inn i skapet, alt meget stille selvfølgelig. Så sa sengekompisen min at han ville sove i fred, men om det var så at de ikke trodde han var alene, kunne de få se inn, og det ville de selvfølgelig. Jeg hørte han gikk mot døra, låste opp, raske fottrinn, og vips så ble skapdøra åpnet på vidt gap! Og der sto jeg!!! Veldig gøy, for alle sa hei, og så lukket de døra og satte seg på sengen til kompisen og ventet på at jeg skulle komme ut. Det var en flott opplevelse å stå naken inne i det mørke skapet med en jakke foran meg, da hadde jeg lyst hjem.... Hehe, så pinlig ja! :0) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Tabbe og tabbe, har du gjort litt av hvert. Jeg har nevnt det før her inne, men jeg skulle kjøre billøp og vi var 5 startende biler som sto på linje. Jeg hadde kjørt litt for langt så jeg måtte rygge på plass igjen før starten skulle gå. Så ble det grønt lys og jeg hogg ut clutchen og ga full gass. 4 biler dro av gårde så grusen sprutet og den femte bilen spant også avgårde så grusen sprutet og det var meg, ...........men det var bare en feil og det var at jeg hadde glemt å sette den i første gear etter at jeg hadde rygget, faenskapet sto i revers. Det var noen hundre tilskuere som fikk seg en god latter, heldigvis så hører jeg dårlig med hjelm og i brølende motordur:-) Ikke er vi så lett å kjenne igjen heller med alt utstyret på oss, men jeg har fått høre den der ganske mange ganger, alltid en eller annen jævel som skal huske dette:-) LOL!!!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Kom på en ting til: Den høsten jeg ble sammen med han som etterhvert ble mannen min (vi var 19 og 20 år da), så var vi med på diverse dansekurs - sving og gammledans. En gang vi danset reinlender, så merket jeg at puppene hoppet sånn at det liksom smalt i BH-en - og jeg håpte så inderlig at min kjære ikke hørte det. Men det gjorde han jo da.... "Hva er den lyden?" spurte han nysgjerrrig. "Jeg aner ikke," sa jeg, og danset med ett mye stivere, og uten hopp ;-P *LOL* De hadde god plass? 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Ok da - kan skrive ned flausen min her jeg - til almenn beskuelse: Kjøkkenkrana gikk i stykker her en gang i vinter (faktisk mens svigermor var her - og jeg måtte på telefon instruere henne til å finne stoppekrana og stenge vannet) - og vi måtte ha rørlegger til å montere ny del. Vel - vi var og kjøpte ny del - og den var av merket FM Mattson, og svensk - og het: "Manöverdel". Hmmm - tenkte jeg - det var et rart ord - og jeg leste det mange ganger, men skjønte egentlig ikke hva det betydde. Da rørleggeren kom, fant jeg frem den delen vi hadde kjøpt, og sa: "Her er den nye Mann-overdelen" :-DDDD Han var veldig høflig, og smilte så vidt og takket - og gjorde arbeidet sitt raskt og greit, og forsvant. Husker ikke akkurat når jeg skjønte hva jeg hadde sagt - men det var sikkert hovedpunktet i lunsjsamtalen den dagen i alle fall :-) *skriiiker av latter* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Skal ikke Mary Fucking Poppins svare her? Ha ha! Og du da? 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Vet du hva, jeg kommer bare på flaue tabber, ingen hylende morsomme. Men kommer plotselig tilbakke om jeg husker likevel... 0 Siter
mrxx Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Skal ikke Mary Fucking Poppins svare her? Ha ha! Du driter deg jo ut hver dag, så det blir nok for mye å skrive om. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Tabbe og tabbe, har du gjort litt av hvert. Jeg har nevnt det før her inne, men jeg skulle kjøre billøp og vi var 5 startende biler som sto på linje. Jeg hadde kjørt litt for langt så jeg måtte rygge på plass igjen før starten skulle gå. Så ble det grønt lys og jeg hogg ut clutchen og ga full gass. 4 biler dro av gårde så grusen sprutet og den femte bilen spant også avgårde så grusen sprutet og det var meg, ...........men det var bare en feil og det var at jeg hadde glemt å sette den i første gear etter at jeg hadde rygget, faenskapet sto i revers. Det var noen hundre tilskuere som fikk seg en god latter, heldigvis så hører jeg dårlig med hjelm og i brølende motordur:-) Ikke er vi så lett å kjenne igjen heller med alt utstyret på oss, men jeg har fått høre den der ganske mange ganger, alltid en eller annen jævel som skal huske dette:-) *LOL* Herlig!!! 0 Siter
mrxx Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 *LOL* Herlig!!! Det kan du si, hehe... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Det kan du si, hehe... Men jeg kan forstå at det ikke var så veldig morsomt å være deg, akkurat da... *LOL* 0 Siter
mrxx Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Men jeg kan forstå at det ikke var så veldig morsomt å være deg, akkurat da... *LOL* Hehe, det går jo en bitteliten stund før man skjønner hva som skjer og at det går feil vei. Jeg bante så det lyste, men utover det så bryr jeg meg ikke så mye om at løpet ble ødelagt, kjører bare for å ha det moro:-) Jeg ble jo kjørende langt etter de andre. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Hehe, det går jo en bitteliten stund før man skjønner hva som skjer og at det går feil vei. Jeg bante så det lyste, men utover det så bryr jeg meg ikke så mye om at løpet ble ødelagt, kjører bare for å ha det moro:-) Jeg ble jo kjørende langt etter de andre. Tøfft at du fullførte da!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.