Gjest hva virker sannsynlig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg vet at det er typisk jenter å overtolke og analysere men jeg klarer likevel ikke la være her og må høre noen andres mening. Jeg har hatt en sexkompis i en lengre stund nå. Vi er begge single og i 20 årene. Det har kun vært sex og vi har truffet hverandre litt sporadisk, men har hatt veldig mye sms kontakt selv om det har gått flere uker mellom hvert møte. Sms kontakten har for det meste gått ut på mye sexprat og planlegging til hva vi skal finne på ved neste møte. Slik har vi holdt på i halvannet år. Så for noen uker siden så sender vi melding på en tirsdag og planlegger å møtes på fredagen som kommer. Vi gleder oss begge og alt er bra. På onsdagen sender jeg en meld ang dette, og får ikke noe svar. Jeg sender en ny melding dagen etter hvor jeg lurer på hvorfor han ikke svarer og om jeg har gjort noe galt, og får heller ingen svar. Greit nok, jeg gidder ikke strebe noe mer etter å få kontakt med han da. Så igår kveld så var jeg på vorspiel og kom til å tenke på han og skrev en meld der jeg lurte på om han ville møtes for litt gøy igår. Her er svaret jeg fikk tilbake; "jeg ligger år foran deg hva gøy angår så kos deg.. hore." Jeg fikk naturligvis helt sjokk. Hore? Jeg skrev tilbake at jeg ikke kunne skjønne hvordan han kunne skrive noe sånt.. og at han virket bitter noe jeg ikke kan forstå da vi kun hadde vært sexvenner..eller? Da fikk jeg bare "ok" tilbake. Så skrev jeg igjen at han virket bitter og faktisk keen, og ba han om å si at jeg tok feil her. Da skrev han "nope". Hva i all verden har skjedd? Hvorfor sluttet han plutselig å svare og hvorfor skriver han sånne stygge ting til meg nå? Jeg skjønner ingenting. Vi bor i samme by og har en del felles venner så jeg tenker han kanskje har hørt noe jeg har sagt om han men kan ikke fatte hva det skulle vært. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Han tror ikke at du har vært ute og luftet deg litt andre steder da? Kanskje han har hørt noe rykter? Dette kan være greit å avklare for begge tror jeg. 0 Siter
Gjest hva virker sannsynlig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Han tror ikke at du har vært ute og luftet deg litt andre steder da? Kanskje han har hørt noe rykter? Dette kan være greit å avklare for begge tror jeg. For det første så har jeg ikke vært og luftet meg andre steder. Og for det andre så vet jeg at han ikke ville blitt sur for det for det har vi snakket om. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Har du hatt sex med andre samtidig som du har sex med ham? 0 Siter
Gjest hva virker sannsynlig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Har du hatt sex med andre samtidig som du har sex med ham? Nei ikke nå i det siste. Men uansett vet jeg at det ikke ville vært en issue fordi det har vi snakket om. Jeg vet at han har hatt sex med andre enn meg, og er ikke noe sur for det. 0 Siter
tonie Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Kanskje han har møtt en ny jente og det var hun som skrev svaret? 0 Siter
Gjest maffig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Kanskje han har møtt en ny jente og det var hun som skrev svaret? Min første tanke også. 0 Siter
Gjest hva virker sannsynlig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Kanskje han har møtt en ny jente og det var hun som skrev svaret? Jeg er relativ sikker på at det er han. Han er mega opptatt av mobilen sin og jeg kan aldri tenkte meg at han har latt noen andre svare fra den. Jeg vet at han drakk igår han også og meldingene er nok litt preget av at han er litt full. 0 Siter
Gjest maffig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg er relativ sikker på at det er han. Han er mega opptatt av mobilen sin og jeg kan aldri tenkte meg at han har latt noen andre svare fra den. Jeg vet at han drakk igår han også og meldingene er nok litt preget av at han er litt full. Ordlyden var uansett uakseptabel. Jeg ville aldri hatt noe å gjøre med ham igjen. 0 Siter
Gjest hva virker sannsynlig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Ordlyden var uansett uakseptabel. Jeg ville aldri hatt noe å gjøre med ham igjen. Jeg er enig med deg der. Men jeg føler et behov for å forstå hvorfor han plutselig har begynt å oppføre seg sånn mot meg. Dere kommer sikkert til å si at jeg heller burde spørre han med det har jeg jo prøvd. Vi har mange felles venner og sannsynligheten for at vi kan bli bedt på samme vorspiel e.l er tilstedet, og da er det ikke noe hyggelig at vi er uvenner. Jeg har også sagt til han at om det bare var at han ikke var keen på å treffes lenger så kunne han bare si det, no hard feelings (det skrev jeg den torsdagen for noen uker siden hvor jeg ikke fikk svar). 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Nei ikke nå i det siste. Men uansett vet jeg at det ikke ville vært en issue fordi det har vi snakket om. Jeg vet at han har hatt sex med andre enn meg, og er ikke noe sur for det. Ok, da har jeg ingen forklaring på hvorfor han oppfører seg slik..... :-( 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det kan nok hende han var full og skulle vært morsom - eller halvtøff i trynet. Det høres ikke ut som om han er ekstremt moden kanskje? Jeg ville ikke godtatt den tonen der. 0 Siter
Gjest maffig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg er enig med deg der. Men jeg føler et behov for å forstå hvorfor han plutselig har begynt å oppføre seg sånn mot meg. Dere kommer sikkert til å si at jeg heller burde spørre han med det har jeg jo prøvd. Vi har mange felles venner og sannsynligheten for at vi kan bli bedt på samme vorspiel e.l er tilstedet, og da er det ikke noe hyggelig at vi er uvenner. Jeg har også sagt til han at om det bare var at han ikke var keen på å treffes lenger så kunne han bare si det, no hard feelings (det skrev jeg den torsdagen for noen uker siden hvor jeg ikke fikk svar). Det har jeg stor forståelse for, det må være svært ubehagelig når dere er i samme krets. Men jeg tror kanskje det kloke nå vil være å bevare sin egen verdighet og ikke kontakte ham. Kanskje kan det åpne seg en mulighet for å oppklare dette litt fram i tid. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Høres ut som han har lagt litt mere i forholdet enn deg. Som om han er blitt forelska i deg, og ikke klarer å forholde seg til at du kanskje har hatt andre samtidig som ham. Er det en mulighet tror du? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg er enig med deg der. Men jeg føler et behov for å forstå hvorfor han plutselig har begynt å oppføre seg sånn mot meg. Dere kommer sikkert til å si at jeg heller burde spørre han med det har jeg jo prøvd. Vi har mange felles venner og sannsynligheten for at vi kan bli bedt på samme vorspiel e.l er tilstedet, og da er det ikke noe hyggelig at vi er uvenner. Jeg har også sagt til han at om det bare var at han ikke var keen på å treffes lenger så kunne han bare si det, no hard feelings (det skrev jeg den torsdagen for noen uker siden hvor jeg ikke fikk svar). Høres ut som såret stolthet, av en eller annen grunn som han burde være moden nok til å dele med deg. Hvis han ikke er i stand til å snakke om det på en fornuftig måte, ville jeg ikke bry hodet mitt for mye med ham. 0 Siter
Gjest hva er sannsynlig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Høres ut som han har lagt litt mere i forholdet enn deg. Som om han er blitt forelska i deg, og ikke klarer å forholde seg til at du kanskje har hatt andre samtidig som ham. Er det en mulighet tror du? Det kan være en mulighet ja. Som sagt så virker han bitter. Hadde han bare ikke vært interessert lenger så kunne han jo fint bare sagt det og spart seg de ekle kommentarene. Men utifra hans oppførsel så tolker jeg det som han både er sur og sint på meg. Det som er rart er at jeg aldri har hatt inntrykk av at han har villet noe mer. Han er kjent som en player og jeg har derfor tenkt at kjærestetema ikke har vært aktuelt. Pga dette så får jeg ikke hans oppførsel nå helt til å rime med mitt inntrykk av han tidligere. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det kan være en mulighet ja. Som sagt så virker han bitter. Hadde han bare ikke vært interessert lenger så kunne han jo fint bare sagt det og spart seg de ekle kommentarene. Men utifra hans oppførsel så tolker jeg det som han både er sur og sint på meg. Det som er rart er at jeg aldri har hatt inntrykk av at han har villet noe mer. Han er kjent som en player og jeg har derfor tenkt at kjærestetema ikke har vært aktuelt. Pga dette så får jeg ikke hans oppførsel nå helt til å rime med mitt inntrykk av han tidligere. Dere har holdt på ganske lenge med dette forholdet, og da kan det jo være vanskelig å ikke involvere følelser på ett eller annet plan. Det er jo også tydelig at dette går deg på, når du velger å ta det opp her, så kanskje er det litt gjensidig? Du skulle hvertfall prøve å overtale ham til å møtes og ta en prat om det, kanskje heller over en kopp kaffe enn over en drink:-) Det er trist når et forhold får en sånn utgang, uansett om det gjelder venner, elskere eller kjærester, og man har behov for å vite hva det var som gikk galt, og om det kunne vært unngått, om man vil det skal vare og hvilken ny form det eventuelt skal ta hvis man fortsatt vil ha kontakt. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Helt umulig å skulle forstå dette uten videre, men jeg er enig i at meldingen virker bitter eller såret - har han kanskje hatt noen forventinger som ikke er blitt oppfylt? Ikke sikkert du har visst om den engang.. Har du avvist ham en gang han har hinta om "å finne på noe gøy"? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Tja, skal man dømme utfra enkelte svar du har fått, er det mest sannsynlig at Jølsen har stjålet telefonen til kompisen din... 0 Siter
Gjest hva virker sannsynlig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Dere har holdt på ganske lenge med dette forholdet, og da kan det jo være vanskelig å ikke involvere følelser på ett eller annet plan. Det er jo også tydelig at dette går deg på, når du velger å ta det opp her, så kanskje er det litt gjensidig? Du skulle hvertfall prøve å overtale ham til å møtes og ta en prat om det, kanskje heller over en kopp kaffe enn over en drink:-) Det er trist når et forhold får en sånn utgang, uansett om det gjelder venner, elskere eller kjærester, og man har behov for å vite hva det var som gikk galt, og om det kunne vært unngått, om man vil det skal vare og hvilken ny form det eventuelt skal ta hvis man fortsatt vil ha kontakt. Jeg merker at det går litt inn på meg ja. Som du sier så har vi holdt på såpass lenge at jeg på en måte har blitt vant til å ha han. Jeg synes også det er utrolig trist at det måtte ende på en slik måte. Hva skjer om vi treffes på kiwi liksom... skal vi ikke si hei til hverandre siden vi nå visst er uvenner? For meg virker det som han er bitter for et eller annet og jeg synes det hadde vært veldig mye bedre om han bare kunne si hva det var for noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.