Gå til innhold

Kjøkken, valgets kval

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Hvitevarer i sort? *Grøss*

Det er jo kult. Mye finere enn hvitt hvertfall.

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• AneM1365380603

13

• Lillemus

10

• pekkaline

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er _rålekkert_ i det rette kjøkkenet.

Stål blir bare stygt med en gang noen har vært bortpå det med én finger.

Hvitevarer i stål er enda jævligere enn de i svart. Hvitevarer skal være i hvitt, det ligger jo i ordet! ;o) *Konservativ*

Ok, det finnes en del kjøleskap i retrostil med forskjellige farger som er tøffe, men jeg holder meg til hvitt, blir ikke så fort lei av det.

Skrevet

Husket ikke nummeret på vasken, men mente MIG 651 var den fineste, men ville hatt den i stålfarget.

:-)

Skrevet

Jaja. Du er klar over at du må ha en helvetes sag for å få til å sage ut hull til kummen i en slik? Holder ikke med en vanlig elektrisk stikksag her! Knapt nok en liten sirkelsag...

Akkurat sagproblematikken har eg ikkje tenkt over.

Skrevet

Men hvis man først skal investere astronomiske summer i kjøkkeninnredning og rådyr benkeplate, burde man absolutt vurdere bruke av proffer;-)

Eg skal gjøre mest mulig sjøl, for å (om mulig) unngå å bruke astronomiske summer.

Men er litt usikker på kor mye den "helvetes" saga koster?

Skrevet

Ja stål. Stål har du muligheten til å holde skinnende og blank. Jeg ser for meg at ikke det er like lett å vedlikeholde den svarte....Ser også at du har stål i fronten på stekeovnen, så det vil jo stå i stil.

Såklart også vil den svarte vasken passe fint til toppen av oven. Fint blir det sikkert uansett hva du velger.

Det tror eg og, at det kan passe med begge deler.

Skrevet

Den sorte. Den var driiiitlekker! Så kjøper du hvitevarer i sort også så er du mye mer moderne enn de som kjøper stål :-)

Ja, eg og syns den er flott.

Steikeovnen og platetoppen er/blir sorte.

Skrevet

Eg skal gjøre mest mulig sjøl, for å (om mulig) unngå å bruke astronomiske summer.

Men er litt usikker på kor mye den "helvetes" saga koster?

Kanskje så mye at det hadde lønt seg å sette bort akkurat denne delen av jobben??

Skrevet

Det er vel like greit, for det er din egen smak, som teller allikevel.

Klart det, men eg er veldig i tvil og derfor er det greit å høre andres syn på saken.

Skrevet

Ps. Når jeg ser lengre ned på hva slags ventilator og stil på ovn du ønsker så er jeg enda mer sikker på at fasongen på den svarte ville blitt det beste alternativet, i og med at de er såpass "rettvinklet" så ville jeg ikke blandet inn buet og de myke formene til den stålfargete, men som sagt, det er min mening da;)

Ja, men det høres ut som du har greie på det, så da lytter eg sevfølgelig.

Skrevet

Det såg ut som en veldig praktisk og fornuftig løsning. *gruble, gruble*

Alt er dyrt ja!

Hvis ting ellers skal vær firkantet, så gå for en firkantet kran også, da blir det helhet....

Vil du ta mitt hus etterpå? ;) Må virkelig si du er i siget.

Skrevet

Kanskje så mye at det hadde lønt seg å sette bort akkurat denne delen av jobben??

Who can tell?

Skrevet

Who can tell?

Du! Etter at du har bedrevet litt research! ;-)

Skrevet

Hvis ting ellers skal vær firkantet, så gå for en firkantet kran også, da blir det helhet....

Vil du ta mitt hus etterpå? ;) Må virkelig si du er i siget.

Eg liker ikkje så godt firkanta ting.

Men har sansen for litt kontraster, noen vakre buer skal eg nok klare å "presse inn".

Det blir både hardt/mykt, rett/buet, varmt/kaldt og lyst/mørkt.

Både maskuline og feminine former...

Skrevet

Du! Etter at du har bedrevet litt research! ;-)

Hm...Det der tror eg lar seg løse på en relativt enkel måte, en (eg) må bare tenke litt.

Når har vi gått på vannet i tusenvis av år, overlevd 2 verdenskriger og sendt folk på sightseing til månen i årevis, ¨å da må det vel gå an å få hull i ei skarve treplate?? :)

Gjest Elextra
Skrevet

Tror jeg ville valgt én stor stålkum, er skeptisk til granittkum.

Gjest Elextra
Skrevet

Hvitevarer i stål er enda jævligere enn de i svart. Hvitevarer skal være i hvitt, det ligger jo i ordet! ;o) *Konservativ*

Ok, det finnes en del kjøleskap i retrostil med forskjellige farger som er tøffe, men jeg holder meg til hvitt, blir ikke så fort lei av det.

''Hvitevarer skal være i hvitt, det ligger jo i ordet!''

*LOL*

Tror knapt jeg kjenner noen som har kjøpt hvite hvitevarer de siste 10 år. Andre enn evt. noen studenter, og Lillemus.

Skrevet

Tror jeg ville valgt én stor stålkum, er skeptisk til granittkum.

Ifølge reklamen så er Fragranitt 80% granitt og 20% akryl.

Skal videre være lettstellt, varmebestandig og ripefast.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...