Lotte :o) Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Kjøper du mange julegaver? Hvor mye penger bruker du totalt på gaver? Jeg har blitt enig med mine sønner om at vi ikke ønsker så mye leker i år. "Det går jo bare i stykker etter kort tid!", sa 8-åringen. "Enig", sa 6-åringen "jeg ønsker meg verktøy!". Jepp, så det blir sikkert verktøy, spill, klær og pokemon-kort, tegnesaker, etc - så tankene om gaver faller litt på plass. Ønsker gode tips. Det er kjekt med litt tips og innspill. Hva er "must" for 3-4 år gamle jenter? Var det Lyra fargeblyanter som var best? Pakke, eller enkeltvis - og hvor er slikt noe billigst? Hva ønsker DU deg? Hva gir du evt din partner? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeeg aner ikke hva jeg kommer til å bruke på barna. Litt blir det Tenåringen ønsker seg merkeklær, sminke og stæsj. Sønnen på 10,5 blir et problem. Noe stæsj til håret og litt godlukt får han nok, siden han ønsker seg det. I fjor fikk de eldste walkie talkie-sett. Det falt i smak, virkelig! De ble også glad for skøyter. Småjentene er så lette å shoppe til. Hun på 3 år ønsker seg et prinsesseslott og en bil med Minni Mus. 5-åringen ønsker seg noe rosa, he he. Hun har nevnt prinsesse, prins, slott, glassko, prinsesseklær, prinsessebilder å ha på veggen, sminkesaker. Jeg var også ute etter å finne ut hvilke farveblyanter som er best her en dag, så jeg søkte det opp. Lyra er best Det skal jeg kjøpe til snuppene. Jeg har også bestilt Flåklypa pc-spill. Hmm. Har vist kjøpt rockeringer og sparkesykler også. Hvis jeg finner et stort slott skal de få det sammen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Lyra er best, ingen tvil. ) Kjæresten får stearinlysekrone til hytta og jeg har vanvittig lyst til å gi ham en saueskinnsfell med åkle eller noe på "sittesiden" til å ha i gyngestolen på hytta, men de er grisedyre så om jeg begynner å spare nå så har jeg kanskje råd til 50-årsdagen hans... Jeg endte opp med å ønske meg denne: http://www.selprodukter.no/default.asp?Kat_ID=1272&Subkat_ID=1831&Vare_ID=6829 Ellers får ungene gaver selvføleglig, tantebarna, søstrene mine og en venninne. Min far og hans samboer sier at de ikke vil ha gaver og at vi ikke får i år (regner med de ikke mener barnebarna) og det er helt greit. ) Min kjære gir til sine foreldre og søsken + sine onkelbarn og jeg er med på de gavene, onkelungene hans kjøper jeg til selv fra mine unger. Dessuten får eksen og fruen en liten oppmerksomhet også. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Blir ikke så mange gaver å kjøpe i år. Søsteren min og jeg spleiser vel til mamma og pappa. Så kjøper jeg en gave til søsteren min. Kjæresten kjøper gave til sine foreldre, muligens en liten gave fra meg. Til besteforeldrene våre kjøper som regel foreldrene våre fra oss. Kjæresten og jeg skal ikke kjøpe gave til hverandre i år, siden vi får valp utpå nyåret. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg ønsker meg nye stekepanner og kjeler, men det skal jeg ikke si til noen for jeg har mer lyst på noe luksusgreier innerst inne :-) Jeg bruker vel en syv til ti tusen på gaver og kjøper da til egne unger, faren min, drømmeprinsen, katten og noen nære venners barn. I år har jeg ikke fått den helt store inspirasjonen enda på hva det blir til noen av dem, men jeg har sett litt på sånne hoppestylter - de så kule ut hvis jeg greier å overbevise meg selv om at de ikke er en snarvei til legevakten. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 ''Kjøper du mange julegaver?'' Nei, 5 stykk kanskje 6 om eg har god råd. ''Hvor mye penger bruker du totalt på gaver?'' Kr. 2 500.- ''Hva ønsker DU deg?'' Ingenting. ''Hva gir du evt din partner?'' Har ikkje noe partner. God Jul! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 3-4 år gamle jenter elsker Hello Kitty, Polly Pocket og det meste som er rosa, fluffy og glitrende (Det er min erfaring i alle fall.) Lyra er flott, både enkeltvis og i pakker I år får mannen min vinterjakke (casual) i bursdagsgave (som er nå i november). Til jul vet jeg ikke helt hva han skal få... Han har alt nesten. Det han trenger er underbukser og sokker, og det kjøper jeg altså ikke i julegave til ham Jeg har nylig tatt hull i ørene, og ønsker meg øredobber i alle mulige fasonger -og så diamanter da - selvsagt 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 3-4 år gamle jenter elsker Hello Kitty, Polly Pocket og det meste som er rosa, fluffy og glitrende (Det er min erfaring i alle fall.) Lyra er flott, både enkeltvis og i pakker I år får mannen min vinterjakke (casual) i bursdagsgave (som er nå i november). Til jul vet jeg ikke helt hva han skal få... Han har alt nesten. Det han trenger er underbukser og sokker, og det kjøper jeg altså ikke i julegave til ham Jeg har nylig tatt hull i ørene, og ønsker meg øredobber i alle mulige fasonger -og så diamanter da - selvsagt ''Jeg har nylig tatt hull i ørene, og ønsker meg øredobber i alle mulige fasonger -og så diamanter da - selvsagt ;)'' Noen som begynner å bli veldig damete her? *s* Veldig koselig med innleggene dine for tiden - du trives gjennom dagene ser det ut som :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 ''Jeg har nylig tatt hull i ørene, og ønsker meg øredobber i alle mulige fasonger -og så diamanter da - selvsagt ;)'' Noen som begynner å bli veldig damete her? *s* Veldig koselig med innleggene dine for tiden - du trives gjennom dagene ser det ut som :-) Hi, hi - svigermor kommenterer det også. Handler klær, sminker meg opp til flere dager i uka... Joda, jeg er absolutt en forandret kvinne - og definitivt til det bedre 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Hi, hi - svigermor kommenterer det også. Handler klær, sminker meg opp til flere dager i uka... Joda, jeg er absolutt en forandret kvinne - og definitivt til det bedre Det er en helt ny verden når man kan handle utenfor BB avdelingene ja :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Det er en helt ny verden når man kan handle utenfor BB avdelingene ja :-) Ja, gjett!!!! Forrige helg kjøpte jeg 3 plagg i str. L!!!! 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Ja, gjett!!!! Forrige helg kjøpte jeg 3 plagg i str. L!!!! Hehe - husker første skjørtet i vanligestørrelse avdelingen..... Var såvidt det gikk på og jeg kunne ikke sitte med det - men det ble avlagt en hellig ed der og da på at det var aldri mer bb.... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.