Gå til innhold

Verktøy til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler du? Det skal være ordentlig verktøy, ikke rammel og rot. Det skal kunne hamres med hammer'n, og sages med saga, for å si det sånn.

Guttene er 6 og 8 år, og interessert i å "bygge hytter i skogen", ifm dem selv.

Skrevet

De har slike sett på Coop Obs./Bygg o.l.

De har også Kongsberg verktøyveske for mor til rundt 400.-, inkl. hammer, (en hel) meterstokk, kniv og litt forskjellig.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226264014' post='4010539]

aha...

Enn dette:

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeamsSearch?storeId=16&langId=-14&catalogId=11001&searchType=product&pageNumber=-1&orderBy=score&category=%23%7EProducts&query=verkt%C3%B8ysett

Da ville eg valgt dette.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10073680

Men ikkje bli overraska om hodet på hammeren løsner og flakser veggimellom, men det ser ikkje så gale ut.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg ville kjøpt skikkelig verktøy beregnet for voksne. Sønnen min har fått i gave slikt som egentlig egner seg mest til lek, og faren med slikt er jo at en kan ta fra dem gleden ved å snekre.

Gi dem skikkelig verktøy fra starten av, og de vil føle seg som karer i skogen :) Saga trenger ikke å være så stor da. Sønnen vår elsker å sage.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226264372' post='4010543]

ok, men det var sag i den andre esken. Kjøpe begge, kanskje?

Ja.

Resten såg ut til å være til liten nytte, mens i det andre settet har du bits/skrujern (med sikkert de fleste varianter) osv.

Skrevet

Jeg liker begge settene, men sikkert ekstra stor stas å eie en hel verktøykasse :o)

Ja og mye mer praktisk og ryddig, eg hadde gått for verktøykassa med innhold.

Skrevet

Vi kjøpte på Coop Extra i sommer et verktøysett for barn.

Der var det med hammer, skrutrekker, vater, hansker og noe til som jeg ikke husker.

Alt er absolutt brukbart - og kostet bare 49,-!!!!

Vet ikke om de har det lenger...

Skrevet

Vi kjøpte på Coop Extra i sommer et verktøysett for barn.

Der var det med hammer, skrutrekker, vater, hansker og noe til som jeg ikke husker.

Alt er absolutt brukbart - og kostet bare 49,-!!!!

Vet ikke om de har det lenger...

Coop Extra?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226322702' post='4011073]

Coop Extra?

Jepp.

Skrevet

Jepp.

Jeg glemte å skrive "hva er", foran Coop Extra, hehe! Det er sikkert det gamle S-Laget?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226333453' post='4011222]

Jeg glemte å skrive "hva er", foran Coop Extra, hehe! Det er sikkert det gamle S-Laget?

Vet ikke helt hva det var før. Akkurat den butikken var en Coop Prix før, men ble større og heter nå Extra. Alle Coop-butikkene var vel S-marked før, var de ikke?

Skrevet

Vet ikke helt hva det var før. Akkurat den butikken var en Coop Prix før, men ble større og heter nå Extra. Alle Coop-butikkene var vel S-marked før, var de ikke?

Ja, tror det. Vi har ikke Coop Extra her i Trondheim.

Skrevet

Jeg ville kjøpt skikkelig verktøy beregnet for voksne. Sønnen min har fått i gave slikt som egentlig egner seg mest til lek, og faren med slikt er jo at en kan ta fra dem gleden ved å snekre.

Gi dem skikkelig verktøy fra starten av, og de vil føle seg som karer i skogen :) Saga trenger ikke å være så stor da. Sønnen vår elsker å sage.

Støtter innlegget fra AneM helt og fullt. -Og kan man i tillegg drille dem i å holde verktøyet i orden og på plass i kassa, har de verktøy de kan "vokse" med. Hammere som bøyer seg når man forsøker å trekke ut spiker er _ikke_ noe moro!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226337055' post='4011254]

Ja, tror det. Vi har ikke Coop Extra her i Trondheim.

Er jo ikke umulig at Obs! kan ha det da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...