hjernetrimmern Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Er det noen her som vet om en eller flere hobbybutikker i Kristiansand, om selger perler og utstyr til smykkelaging? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det er en hobbubutikk i Henrik Wergelandsgata, mellom Markens og Kirkegata, ved siden av Princess. De har mye der, men vet ikke eksakt angående perler. Vi kjøpte makraméting der i sommer (tau + treperler) Bok og Miljø, på hjørnet av Markens og Kristian 4.s gate har også en del hobbyting. Det finnes sikkert flere butikker også, men siden jeg er ualminnelig lite kreativ, vet jeg ikke om flere. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det er en hobbubutikk i Henrik Wergelandsgata, mellom Markens og Kirkegata, ved siden av Princess. De har mye der, men vet ikke eksakt angående perler. Vi kjøpte makraméting der i sommer (tau + treperler) Bok og Miljø, på hjørnet av Markens og Kristian 4.s gate har også en del hobbyting. Det finnes sikkert flere butikker også, men siden jeg er ualminnelig lite kreativ, vet jeg ikke om flere. Ved obs kafeen på senteret var det en, er den der enda tro? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Ved obs kafeen på senteret var det en, er den der enda tro? Oppe der? Aner ikke... Jeg unngår helst sånne butikker :-DDD Har vært veldig lite på ss etter at de bygde om, så jeg er ikke helt med på hvilke butikker som finnes hvor... Kjørte forresten til Arendal og tilbake i forrige uke. Så mye veiarbeid... - tenker dere gleder dere til veien blir ferdig!!!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Oppe der? Aner ikke... Jeg unngår helst sånne butikker :-DDD Har vært veldig lite på ss etter at de bygde om, så jeg er ikke helt med på hvilke butikker som finnes hvor... Kjørte forresten til Arendal og tilbake i forrige uke. Så mye veiarbeid... - tenker dere gleder dere til veien blir ferdig!!!! Butikker kommer og går hele tiden der ja. Tror egentlig den er lagt ned... Veien ja, blir sprø snart. 50Kmt overalt. Det verste er den grisete veien, bilen er jo aldri ren lengre. Vi tar en poleringsvask i mnd ca, for å prøve å bevare bilen. Vi tar også enten spyling hjemme eller enkel vask i maskin, men det blir jo peng utav det. Ja jeg gleder meg stort til at alt faller til ro rundt her også. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Butikker kommer og går hele tiden der ja. Tror egentlig den er lagt ned... Veien ja, blir sprø snart. 50Kmt overalt. Det verste er den grisete veien, bilen er jo aldri ren lengre. Vi tar en poleringsvask i mnd ca, for å prøve å bevare bilen. Vi tar også enten spyling hjemme eller enkel vask i maskin, men det blir jo peng utav det. Ja jeg gleder meg stort til at alt faller til ro rundt her også. Uff, det var pytron å kjøre den kvelden - jeg er ikke særlig trent i mørkekjøring, og det var vått og mørkt, og mangelende gatelys flere steder, 50 km/t mange steder, tett trafikk, omkjøringer, og da jeg skulle ta av til Arendal, var den avkjøringen stengt, og jeg måtte kjøre helt til Longum park, og så en lokal fillevei inn til sentrum igjen... kom noen minutter for seint, selv om jeg tordde jeg hadde beregnet god nok tid. Og hjem igjen var det enda mørkere...., men litt mindre trafikk. Og bilen ble skikkelig seig og skitten, ja. Tror jeg spylte frontruta 15 ganger hver vei.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Uff, det var pytron å kjøre den kvelden - jeg er ikke særlig trent i mørkekjøring, og det var vått og mørkt, og mangelende gatelys flere steder, 50 km/t mange steder, tett trafikk, omkjøringer, og da jeg skulle ta av til Arendal, var den avkjøringen stengt, og jeg måtte kjøre helt til Longum park, og så en lokal fillevei inn til sentrum igjen... kom noen minutter for seint, selv om jeg tordde jeg hadde beregnet god nok tid. Og hjem igjen var det enda mørkere...., men litt mindre trafikk. Og bilen ble skikkelig seig og skitten, ja. Tror jeg spylte frontruta 15 ganger hver vei.... Vi var i Arendal i går. Helt utrolig at en såpass ny tunell må opprustes! 0 Siter
gunrika Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Tror det er en i Kr. 4 des gt nedenfor Markens 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.