Gå til innhold

Har du noen gang blitt ordentlig skremt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*LOL* Synes jeg ser ham.

Jeg kan ikke huske å ha blitt slik skremt selv, men mor skremte ei venninne.

Venninna sto i en mørk vaskekjeller. Mor gikk helt normalt inn der og sier hei. Roper ikke eller noe.

Venninna holdt på å gå i bakken. Hun skvatt og tisset seg ut!!!!

Vi har ledd endel av den historien :)

*hehe*

Skrevet

JEPP. Og så til de grader også. Altså;

Jeg hadde sovnet på sofaen som står langs vinduet. Bodde i 1 etasje den gangen. Gubbelure hadde glemt nøkkel, og banket på vinduet. Jeg våknet litt seint av den bankinga, så gubben trodde jeg ikke hadde hørt ham, så han kom på den "geniale" ideen om å krabbe inn kjellervinduet.

Så i dét jeg åpner døra ut til den ytterste gangen, så blir jeg møtt av en høy mørkkledd mann. Jeg skreik så jæ..... fra dypet av magen, jeg hørte sjøl at jeg var vettskremt.

Og HAN holdt jo på å dø han også fordi han trodde jo jeg lå på sofaen.

Herregud som vi har ledd av det i ettertid. Men dæven så sinna jeg var med en gang.......

*humre*

Skrevet

Hehe, ikke rart at han holdt på å daua.

Stakkars mann, det var jo ikke meningen... Han har akkurat vært på besøk nå, og montert håndtakene på ikeaskuffene, hehe!

Jeg er nok favorittdatteren hans... (eh.. den eneste datteren) *hihi*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226325310' post='4011118]

Stakkars mann, det var jo ikke meningen... Han har akkurat vært på besøk nå, og montert håndtakene på ikeaskuffene, hehe!

Jeg er nok favorittdatteren hans... (eh.. den eneste datteren) *hihi*

Jasså gitt, var ikke dette veldig enkelt da så du skulle gjøre det selv?...hæ?...HÆ?

Skrevet

Jasså gitt, var ikke dette veldig enkelt da så du skulle gjøre det selv?...hæ?...HÆ?

Du sa jo at du skulle komme hit å vise meg det, men du dukket aldri opp! Det er vanskelig å få det til akkurat likt på 4 skuffer. Fatter'n gryntet og sa "du kunne ikke gjort det enkelt, da! Knotter, istedet for håndtak?" "Nehei, hehe!" *s*

Det ble så bra atte! :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226326018' post='4011129]

Du sa jo at du skulle komme hit å vise meg det, men du dukket aldri opp! Det er vanskelig å få det til akkurat likt på 4 skuffer. Fatter'n gryntet og sa "du kunne ikke gjort det enkelt, da! Knotter, istedet for håndtak?" "Nehei, hehe!" *s*

Det ble så bra atte! :-)

Du sa jo ikke noe om at jeg skulle komme, vi menn må ha det i klartekst skjønner du, nytter ikke å hinte da blir det ikke noe på dere..........håndtak altså.

Skrevet

Du sa jo ikke noe om at jeg skulle komme, vi menn må ha det i klartekst skjønner du, nytter ikke å hinte da blir det ikke noe på dere..........håndtak altså.

Ok, skal huske på det. Du har rett. Klartekst *notert*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...