Gjest Ønsker oss hund Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Er det noen her inne som kan anbefale en god oppdretter av disse hundene? Bor på sørlandet så det hadde hvert fint med en i dette området. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Oversikt over oppdrettere finnes på canis.no. Dere må nesten bare ta kontakt med flere, og se hvem som føles rett for dere ) Viktig å ha en god dialog og kontakt med oppdretteren sin. 0 Siter
Nellie Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Hei Jeg er også sørlending, og kjøpte meg Dvergschnauser i sommer. En ordentlig rampegutt, med stor personlighet og masse fart. Jeg ble anbefalt kennel bånn gass da jeg sjekket litt rundt. Nå endte jeg med å kjøpe min hund i Sverige, men jeg har ikke følt så veldig behov for å ha mye kontakt med oppdretter. Vi skulle ha en familiehund, uten å tenke på å løpe på utstillinger, og jeg har hatt endel bikkjer før. Jeg kan i allefall anbefale rasen, de er egenrådige og bruker litt tid på å godta nye mennesker, samt at de til tider er lydhøre. Men jeg liker at det er en "ordentlig"hund, den er utholden på tur, lett å lære i lydighet og triks, har et jevnt godt "humør" og er mye hund i en utrolig kjekk størrelse. Jeg har tidligere drevet med schäferhunder, men føler at jeg har like mye hund nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.