Gå til innhold

Hva gjør du i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har faktisk ikkje sett den tråden.

Det var da fælt da!

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

8

• Lillemus

7

• Lotte :o)

7

• Jølsen

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nettopp kommet hjem fra trening. Spist middag, nå er det bare avslapning foran TV'n med PC'n og eventuelt noe skrik og skrål innimellom.

Faen asså! Så må jeg montere en hylle, det var overhodet ikke planen! Ja ja, bare å sette i gang! Tar meg en god whiskey til, så går det!

Skrevet

I dag har jeg fri.. Det vil si, "bare" skole, etter å ha jobbet 110 timer på 12 dager.. Har vært i praksis, men har jo måtte fulgt opp egen jobb også. "Ta permisjon i praksistiden" sier skolen.. My ass. Husleia, andre utgifter og matbudsjettet tar ikke permisjon i 6 uker.. Så da blir det sånn.Har prøvd å jobbe litt mindre, men de siste to ukene har det tatt helt av. Skulle ønske praksis var betalt jobb. Og nå er det altså skole igjen, så da blir det bare skole og jobb. Rene ferien! :)

Nå står en hjemmelaget lasagne i ovnen, jeg har brent ut noen nye episoder av favorittseriene mine, så dette blir digg!

Etterpå må jeg kanskje sjekke de berømte bulene.. Har jo bare sett et par ganger før, nøyere studering må nok til ;-)

Skrevet

Ylvis møter veggen kan ikke være morsomt for andre enn de som er med i programmet. Jeg skjønner ikke hva som er så morsomt med det, bortsett fra at jentene liker å se buler da-)

Skrevet

Ylvis møter veggen kan ikke være morsomt for andre enn de som er med i programmet. Jeg skjønner ikke hva som er så morsomt med det, bortsett fra at jentene liker å se buler da-)

Enig med deg. Det hadde sikkert vært gøy å være med - men selve programmet er ikke sånn kjempe morsomt (var det første gangen men man blir fort lei).

Disse bulene bryr jeg meg faktisk ikke så mye om.. jeg er mest opptatt av buler jeg selv skal ri ;-)

Gjest praksis her også
Skrevet

I dag har jeg fri.. Det vil si, "bare" skole, etter å ha jobbet 110 timer på 12 dager.. Har vært i praksis, men har jo måtte fulgt opp egen jobb også. "Ta permisjon i praksistiden" sier skolen.. My ass. Husleia, andre utgifter og matbudsjettet tar ikke permisjon i 6 uker.. Så da blir det sånn.Har prøvd å jobbe litt mindre, men de siste to ukene har det tatt helt av. Skulle ønske praksis var betalt jobb. Og nå er det altså skole igjen, så da blir det bare skole og jobb. Rene ferien! :)

Nå står en hjemmelaget lasagne i ovnen, jeg har brent ut noen nye episoder av favorittseriene mine, så dette blir digg!

Etterpå må jeg kanskje sjekke de berømte bulene.. Har jo bare sett et par ganger før, nøyere studering må nok til ;-)

Sånn er det her også for tiden. Løper fra den ene jobben til den andre. Hadde bare det vist på bankkontoen......

Skrevet

Det er jo litt moro når noen tryner i bassenget da. Særlig da Truls Svendsen var med, hehe! "Gud, så lett!" tenkte han - men det var det ikke...

Har du noen bedre forslag enn dette programmet, så spytt ut ;-)

Skrevet

Nå skal jeg se "Sommer" på NRK 1 - samtidig som jeg har DOL oppe og skal begynne å forberede en liten presentasjon jeg skal ha på jobben på onsdag :-)

Etterpå skal jeg ta meg et deilig bad :-)

Skrevet

Sånn er det her også for tiden. Løper fra den ene jobben til den andre. Hadde bare det vist på bankkontoen......

Ikke sant.. Hadde det vært sånn, skulle jeg danset hele veien til banken. Håper du også er ferdig snart, ikke noe gøy å fly rundt som en strikkball..

Skrevet

Nå begynner bulene, dere!

*fnis*

Ja, og "han mørke" har allerede avslørt bruk av susp.

Han sa til Mia Hundvin: Du skulle brukt susp. du og.

Men de der mikrofonene såg ut som noe de syv _små_ dvergene hadde kjøpt på Kondomeriet.

Skrevet

Jeg har sittet og malt litt akvarell. Nå må det tørke før neste skritt :)

Skrevet

Enig med deg. Det hadde sikkert vært gøy å være med - men selve programmet er ikke sånn kjempe morsomt (var det første gangen men man blir fort lei).

Disse bulene bryr jeg meg faktisk ikke så mye om.. jeg er mest opptatt av buler jeg selv skal ri ;-)

Hehe, jeg skjønner det, men andre buler burde kanskje være litt spennende. Kona ser også på bulene:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226348655' post='4011423]

Det er jo litt moro når noen tryner i bassenget da. Særlig da Truls Svendsen var med, hehe! "Gud, så lett!" tenkte han - men det var det ikke...

Har du noen bedre forslag enn dette programmet, så spytt ut ;-)

Bedre forslag? Det skal jeg si at jeg har og jeg skal love deg at du kom til å glemme Ylvis buler i lang tid fremover, hehe.

Skrevet

Hehe, jeg skjønner det, men andre buler burde kanskje være litt spennende. Kona ser også på bulene:-)

Nope det er egentlig så spennende:)

Det blir jo som å være i en godteributikk men ikke få lov til å spise noe.. kun se men ikke ta.. nei det er ikke noe gøy ;)

Skrevet

Bedre forslag? Det skal jeg si at jeg har og jeg skal love deg at du kom til å glemme Ylvis buler i lang tid fremover, hehe.

*haha*

Jeg er litt blånd i kveld. Kan du utdype? ;-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Har vært og trent i 1 1/2 time, så nå ligger jeg på sofaen og ser på bulene jeg også.

Blir nok liggende å sløve fram til jeg krabber inn i senga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...