Gjest vorter Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Hva er det som gjør at de kan sette seg på/rundt kjønnsorganet eller endetarmsåpningen? Er det tilfeldig? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Nei det er ikkje tilfeldig selvfølgelig, det heter kjønnsvorter fordi de setter på/inni eller rundt kjønnsorganene. Hadde vortene satt på nesa, så hadde de vært kallt nesevorter. 0 Siter
Gjest vorter Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Nei det er ikkje tilfeldig selvfølgelig, det heter kjønnsvorter fordi de setter på/inni eller rundt kjønnsorganene. Hadde vortene satt på nesa, så hadde de vært kallt nesevorter. Går endetarmsåpning under kjønnsorgan?! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Går endetarmsåpning under kjønnsorgan?! Det er ihvertfall endel menn som tror det. 0 Siter
Gjest vorter Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Det er ihvertfall endel menn som tror det. hehe, off jaja, hver sin lyst 0 Siter
Jølsen Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Nei det er ikkje tilfeldig selvfølgelig, det heter kjønnsvorter fordi de setter på/inni eller rundt kjønnsorganene. Hadde vortene satt på nesa, så hadde de vært kallt nesevorter. Lurer på hvorfor svaret mitt ble sletta. Jeg skrev jo bare sannheten. 0 Siter
Gjest vorter Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Lurer på hvorfor svaret mitt ble sletta. Jeg skrev jo bare sannheten. Det var nok "diskusjonen" din med Lotte(husker jeg feil, så ha meg unnskyldt). Det var nok hennes svar som ble slettet, og da blir også svarene under borte. Hun begynte å preke om aper og bavianer, noen som sannsynlig aldri får kjønnsvorter - og dermed uvedkommen for diskusjonen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Det var nok "diskusjonen" din med Lotte(husker jeg feil, så ha meg unnskyldt). Det var nok hennes svar som ble slettet, og da blir også svarene under borte. Hun begynte å preke om aper og bavianer, noen som sannsynlig aldri får kjønnsvorter - og dermed uvedkommen for diskusjonen. Å sånn, hehe! Hun trodde hun hadde funnet et gullkorn bare, det var ikke noe mer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.