Gå til innhold

En syk, syk verden... :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy fader..Stakkars dyr!

Dette er en lyst jeg ikke kan forstå, eller akseptere!

Dyreplageri. Usj så forbanner jeg blir!

Skrevet

Æsj.. stakkars dyra.. Hadde vært kult om bikkja hadde bitt av hele greia hans og tygt den i stykker så han aldri hadde fått gjort det igjen.

Skrevet

Jaggu mye rart, det kan da ikke være noe spennende å knulle ei bikkje. Men de tenner vel på dette og vil heller ha det enn med mennesker kanskje. Vanskelig å forstå.

Skrevet

Jaggu mye rart, det kan da ikke være noe spennende å knulle ei bikkje. Men de tenner vel på dette og vil heller ha det enn med mennesker kanskje. Vanskelig å forstå.

Heldigvis for det!

Skrevet

Heldigvis for det!

Det er sant, hadde vi forstått det så hadde vi kanskje knullet bikkjer selv. Merkelig lyster og stakkars dyr.

Skrevet

Om dagens utvikling går videre, vil en muligens om 20 år definere dette som normalt. Ja, en vil kanskje gå i tog for at en kan inngå partnerskap med bikkja si.

Gjest firepile
Skrevet

Om dagens utvikling går videre, vil en muligens om 20 år definere dette som normalt. Ja, en vil kanskje gå i tog for at en kan inngå partnerskap med bikkja si.

Sludder. Du kan ikke sammenligne dette med noe som foregår frivillig mellom to voksne myndige mennesker.

Skrevet

Enig!

Skrevet

Er det virkelig MULIG at et forbud mot dyresex er NEDSTEMT?!?!

Kvalm, blir jeg.

Skrevet

Enig. Sykt. Forstår ikke at folk kan holde på sånn... Og å leie ut dyra sine til sånt??? Blir målløs.

Skrevet

Hvorfor blir du så skremt av forpliktende kjærlighetsforhold mellom to voksne og samtykkende mennesker?

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på menneskene som ønsker å ha sex med dyr jeg. Noe så vemmelig. Stakkars dyr og stakkars mennesker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...