Gjest Party time! Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Hurra, jeg skal på ABBA-party! Men hvor får jeg tak i ABBA-effekter? Har noen gode råd i forhold til kostyme, rekvisitter etc. Alt av interesse! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Se filmen Muriels Wedding, den er veldig bra, også er det en fin inspirasjon til å lage ABBA-kostyme. (Eh, det er sikkert Mamma Mia også, men den er jeg nok den eneste i verden som ikke har sett ennå) 0 Siter
morsan Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Se filmen Muriels Wedding, den er veldig bra, også er det en fin inspirasjon til å lage ABBA-kostyme. (Eh, det er sikkert Mamma Mia også, men den er jeg nok den eneste i verden som ikke har sett ennå) Neida, jeg har heller ikke sett den - dessverre! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Neida, jeg har heller ikke sett den - dessverre! Litt synd å se den hjemme i stua og ikke på kino:-/ 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Jeg aner ikke, men vil bare si at Abba skaper stemning. Jeg fant masse på Youtube her en dag, og danset hele kvelden. Sleit ut hele familien i dans 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.