Gå til innhold

Dansemusikk!

Anbefalte innlegg

Gjest dansecizz
Skrevet

Hei! Jeg lurer på om det er noen som vet hva som er bra dansemusikk? Jeg tenker ballroom-dans, type vals / tango / cha-cha-cha / jive. Navn på noen bra orkestre / plater? Og hva heter den valsen som "alltid" er med i finalen på Blackpool Dance Festival? Sliter mest med å finne en skikkelig god vals å danse etter..... ALL god hjelp mottas med stor takk!

AneM1365380603
Skrevet

Her er mannen min og meg en lørdagskveld:

;)

Bra musikk

Skrevet

;)

Bra musikk

Så dere har lagt ut film av dere selv om youtube:-)

Skrevet

;)

Bra musikk

Hehe.

Anbefaler dette kurset:

AneM1365380603
Skrevet

Så dere har lagt ut film av dere selv om youtube:-)

He he, mannen min ble litt rød i toppen i går kveld da jeg sa jeg hadde lagt ut denne linken og attpåtil skrevet at det er oss.

AneM1365380603
Skrevet

Hehe.

Anbefaler dette kurset:

Det var slappe greier, he he.

Skrevet

Det var slappe greier, he he.

Ja, var nok litt slappere enn den svingen deres, så trekker tilbake anbefalingen.

Hørte du musikken på slutten eller? Var faktisk veldig bra! Har satt på "repeat" og nynner for full guffe her ;)

AneM1365380603
Skrevet

Ja, var nok litt slappere enn den svingen deres, så trekker tilbake anbefalingen.

Hørte du musikken på slutten eller? Var faktisk veldig bra! Har satt på "repeat" og nynner for full guffe her ;)

Det kom seg kraftig på slutten, ja :)

Skrevet

Det kom seg kraftig på slutten, ja :)

Godt å høre at andre synes det var litt greit også ...Så er det ikke alderen, liksom ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...