Gå til innhold

Hva kan du om første verdenskrig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 av 15:-)

Du er ikke bokorm for ingenting:-)

Skrevet

Jeg vet at den startet ved at Tengel den onde slapp fri fra hulen sin og sørget for å plante noen skudd litt uheldig i Sarajevo - noe med noen kongelige.

Ja, det var det jo - ikke engang mulig å svare det jo:-)

Skrevet

Du er ikke bokorm for ingenting:-)

Og litt over middels interessert i historie:-)

Skrevet

12 av 15:-)

Har du noe å tilføye i Glamour-tråden min fra i går? Du følger med, ikke sant? Det er en del ting jeg lurer på.

Skrevet

Har du noe å tilføye i Glamour-tråden min fra i går? Du følger med, ikke sant? Det er en del ting jeg lurer på.

Dessverre, jeg følger ikke med på Glamour så jeg har ingenting å tilføye - jeg er mer på "I gode og onde dager" (når jeg gidder)...

Skrevet

Dessverre, jeg følger ikke med på Glamour så jeg har ingenting å tilføye - jeg er mer på "I gode og onde dager" (når jeg gidder)...

OK, synd.

Gjest Margit Sandemo kanskje?
Skrevet

Ja, det var det jo - ikke engang mulig å svare det jo:-)

Dustetest - har ikke de riktige svarene engang...

Skrevet

13 rette. Bommet på navnet på idioten som skjøt Franz Ferdinand. Men navnene var så like at det var nesten umulig å gjette riktig.

Spørsmål 10 var noe rart da Italia faktisk kjempet på begge sidene i krigen, først på sentralmaktenes side, så sammen ententen.

Skrevet

13 rette. Bommet på navnet på idioten som skjøt Franz Ferdinand. Men navnene var så like at det var nesten umulig å gjette riktig.

Spørsmål 10 var noe rart da Italia faktisk kjempet på begge sidene i krigen, først på sentralmaktenes side, så sammen ententen.

En krigsekspert!! :-) Du er hittil ubeseiret i denne quiz'en.

Skrevet

15 av 15, men det skal sies at jeg spurte en nisse her om det klokkaslettspørsmålet, så egentlig var det bare 14.

Gjest snø hadde vært fint
Skrevet

15 av 15, men det skal sies at jeg spurte en nisse her om det klokkaslettspørsmålet, så egentlig var det bare 14.

Bor nissen rett ved deg?

Kan du si til ham t jeg ønsker meg snø på julaften tror du? *s*

Skrevet

Bor nissen rett ved deg?

Kan du si til ham t jeg ønsker meg snø på julaften tror du? *s*

Kanskje det er som i Gary Larssons "inni øret til gærne folk", bare at det sitter en nisse på øreflippen og ikke en rar fyr med briller og ropert?

Forresten, ropert kan det hende han har uansett.

Skrevet

Jepp.

Det har jeg lært av minstemann, han vet alt om Titanic, Lusitania og Britanic. Han var litt opphengt en periode men det har gått over :o)

Skrevet

Det har jeg lært av minstemann, han vet alt om Titanic, Lusitania og Britanic. Han var litt opphengt en periode men det har gått over :o)

Imponerende hobby:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...