Gå til innhold

IQ test

Anbefalte innlegg

Skrevet

*henter popcorn*

Tar du med til meg også?

Ellers forresten - venter til seks, Barne-TV tid, og dette minner meg om barnehagekrangling:-)

*leser kjapt gjennom tråden, sikker på at en blir slettet snart*

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

25

• pekkaline

19

• candyqueen_83

7

• Bookworm

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er vel alltid grunner for at folk vil skifte nick, og en bør generelt respektere dette, selv om en har viten eller mistanker.

Nettopp:-)

Skrevet

''Herregud, jeg trodde vi var voksne mennesker her inne jeg...''

Det er det lenge siden jeg sluttet å tro!

Ja søren, illusjonen min begynner å rakne her også nå gitt;-)

Gjest ikke spill uskyldig
Skrevet

Jeg kom med hentydninger, men da var jeg jo allerede outet.

Dine "hentydninger" var av nøyaktig samme kaliber som det du kaller outing.

Forøvrig trengs det ikke at Gulla outer deg, du er gjenkjennelig nok uten.

Skrevet

*henter popcorn*

I helvete da, er det ikke mulig å få lagt ungene før popcornet kommer fram??? De kunne i det minste venta til det var barne-tv! *sur*

Skrevet

Tar du med til meg også?

Ellers forresten - venter til seks, Barne-TV tid, og dette minner meg om barnehagekrangling:-)

vente til sex? Hva slags perverse popcornvaner er det dol-folket har da??

Skrevet

I helvete da, er det ikke mulig å få lagt ungene før popcornet kommer fram??? De kunne i det minste venta til det var barne-tv! *sur*

Hva?? Er ungene dine _inne_ og ikke ute og klatrer i trær?? *sjokkert*

Skrevet

Jeg tok testen med to skravlende unger rundt meg. De tallrekkene jeg skulle huske utenat ble veldig vanskelig pga det.

Vel, uansett er jeg fornøyd med resultatet som ble 120.

Det er jo bra :)

Skrevet

vente til sex? Hva slags perverse popcornvaner er det dol-folket har da??

Hehe:-)

Skrevet

En professor i psykologi ved NTNU sa noe slikt (om Mensa): "dere kan gjerne konkurrere om hvem som får høyest IQ, men bare ikke tro dere er noe mer intelligente av den grunn.". (Jeg husker ikke ordrett hva han sa.)

Det syns jeg var jævlig treffende sagt. =)

:)

Skrevet

Tar du med til meg også?

Greit å slette krangledelen, men la oss få ha resten... Hvis de aktive trådene mine skal slettes så bør jeg vel skifte nick for å beholde dem ;) hehe Lurer enda på hva som skjedde i natt men tråden: "jakten slutt"...........

Skrevet

Fikk 125 til tross for at jeg ble lei lenge før jeg var ferdig. Det var noen jeg bare klikket på et av alternativene, for jeg giddet ikke tenke.

Litt IQU har man da igjen om man er født i første halvdel av forige århundre...

Skrevet

Greit å slette krangledelen, men la oss få ha resten... Hvis de aktive trådene mine skal slettes så bør jeg vel skifte nick for å beholde dem ;) hehe Lurer enda på hva som skjedde i natt men tråden: "jakten slutt"...........

Er jakten slutt tråden slettet?

Gjest høstløv
Skrevet

Fikk 125 til tross for at jeg ble lei lenge før jeg var ferdig. Det var noen jeg bare klikket på et av alternativene, for jeg giddet ikke tenke.

Oi, da er du eldre enn meg, jeg trodde jeg var eldst her på dol.

Skrevet

Jeg vet ikke hvilken tråd du sikter til og hva slags tall du sikter til, men jeg vet at jeg ikke har kommentert noe tall et sted, annet enn at det er mye tall i denne tråden.

Du mistenker meg for mye rart du. Det ville være dumt av meg å lyve om slike ting iom. at jeg vet at webmaster har mulighet til å følge med på om jeg snakker sant.

Jeg er ikke krigersk av meg og følger ikke etter deg og kaller deg "feite kjerring" fordi om du tydelig misliker meg. Skjønner? Jeg tåler at folk misliker meg. Og jeg tåler veldig godt at folk er uenige med meg. Hvis ikke kunne jeg ikke vært dol.

Det jeg derimot _ikke_ tåler, er at folk outer meg når jeg forsøker å skaffe meg et nytt nick.

Jeg _vet_ at de som er her mest, vil kjenne meg igjen, men jeg har stolt på at de som er her mest ikke ville oute meg.

Det kan jeg ikke gjøre lenger og kommer til å stikke innom bare av og til med forskjellige nick. Det er egentlig helt greit for jeg begynte å føle at jeg brukte lite mye tid på dette.

Men jeg hopper nok inn i tråder som er engasjerende og jeg kommer fortsatt til og si min mening. Ellrs er det ingen vits i å delta.

Men altså: Jeg kommer ikke til å løpe etter deg for å "ta deg" på dette med din vekt. Jeg er ikke 14 år.

Du burde ha stoppet to innlegg lenger opp.

Skrevet

Hehe ja heldigvis! ;)

Skrevet

Er jakten slutt tråden slettet?

Helt borte ",)

Gjest Pluteselig..
Skrevet

Du burde ha stoppet to innlegg lenger opp.

Ja, det er godt mulig:-)

Jeg tror det mye misforståleser og rariteter ut av dette og jeg tar selvkritikk på det.

Skrevet

Helt borte ",)

Jøss. Hva skjedde der? Hadde vært interessant å lese :o)

Skrevet

Jøss. Hva skjedde der? Hadde vært interessant å lese :o)

Jeg aner ikke ",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...