Gjest Trist og leit Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Det å gjøre noe sånt mot et menneske er verre enn å drepe det. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kvinnedrapene/artikkel.php?artid=522376 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Det er grusomt. Men jeg ville nok heller levd videre som blind enn å ikke leve i det hele tatt. Det som også er jævlig er at straffen han får ikke er så lang - dermed kan hun snart treffe ham på gaten igjen. Sukk. En stor tanke til de der ute som ikke er trygge. 0 Siter
mrxx Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Skulle fanden meg ha gjort det samme med han. Straffen han får for dette er svært mildt og så kan tullingen går rundt og være fri mann, mens hun må lide resten av livet. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Helt forferdelig! Uff, det må ha vært noen intense smerter.... Men likevel, jeg ville heller levd som blind, enn å blitt drept... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.