Gå til innhold

Skrivebordslampe

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skrevet

Mine har hver sin billige fra Ikea, kosta 49,- tror jeg, de står løst på pulten bare. Men mine er nok ikke fullt så vill som din. ;o)

Skrevet

Mine har hver sin billige fra Ikea, kosta 49,- tror jeg, de står løst på pulten bare. Men mine er nok ikke fullt så vill som din. ;o)

Det kan nok stemme, det... ;s

Skrevet

Fikk opp linken, men ikke noe bilde av lampen, bare spørsmål om hvor jeg bodde og det har f... meg Skeidar ikke noe med:-)

Det er ikke glass foran pæra de på disse? Hvis det er tilfelle og pæra skulle eksplodere så holder pæra seg inne der, men det er selvsagt farlig hvis de drar disse opp i sengene og under dyna.

Men da er jo alle lamper farlige, men med disse tar det raskere fyr.

De er brannfarlige disse hvis de veltes eller tildekkes på noe vis.

Skrevet

Fikk opp linken, men ikke noe bilde av lampen, bare spørsmål om hvor jeg bodde og det har f... meg Skeidar ikke noe med:-)

Det er ikke glass foran pæra de på disse? Hvis det er tilfelle og pæra skulle eksplodere så holder pæra seg inne der, men det er selvsagt farlig hvis de drar disse opp i sengene og under dyna.

Men hvor ofte hender det at en lyspære eksploderer da?

Har opplevd en eneste gang at noe slikt har skjedd og da var det lysrør som sa pang!

Skrevet

*Hihi* En sånn har kjæresten liggende på loftet - knall oransje! :o) Jeg hadde en rød en mener jeg å huske.

Jeg hadde også en rød slik :) Jeg mener å huske at vi to hadde samme seng også? (skuffer under og brun cordfløyel på putene) :)

Skrevet

Jeg hadde også en rød slik :) Jeg mener å huske at vi to hadde samme seng også? (skuffer under og brun cordfløyel på putene) :)

*Nikker ivrig* Det hadde jeg! Arvet etter søsken og den var såååå fin! ;o)

Skrevet

*Hihi* En sånn har kjæresten liggende på loftet - knall oransje! :o) Jeg hadde en rød en mener jeg å huske.

Min var mørkegrønn. med Donald-klistremerker, i likhet med senga, klesskapet osv osv.

Jeg har forøvrig merket med at junior overhodet ikke er interessert i å klistre slikt opp overalt - er det generasjonsbetinget, kjønnsbetinget eller personbetinget?

Skrevet

*Nikker ivrig* Det hadde jeg! Arvet etter søsken og den var såååå fin! ;o)

Jepp:) Skikkelig kult rom hadde jeg også. Husker spesielt godt det brune skatollet mitt. Det sto så fint i stil til senga ;)

Skrevet

Men hvor ofte hender det at en lyspære eksploderer da?

Har opplevd en eneste gang at noe slikt har skjedd og da var det lysrør som sa pang!

Ikke ofte, jeg har opplevd det to ganger, men de har bare blitt liggende inne i glasset som beskytter pæra.

Skrevet

Roma skrivebordslampe heter den, og koster 149,-

Hvis jeg kjøper den, kan du jo få lov til å komme hit og montere den *s*

Det er jo så vanskelig å montere ting. Den skal stå løst på skirvebordet, og jobben din blir å få lys på lampa ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226497996' post='4013032]

Roma skrivebordslampe heter den, og koster 149,-

Hvis jeg kjøper den, kan du jo få lov til å komme hit og montere den *s*

Det er jo så vanskelig å montere ting. Den skal stå løst på skirvebordet, og jobben din blir å få lys på lampa ;-)

Jeg kommer og monterer:-) Jeg tror at det vil ta et par dager da, men jeg skal nok få det til......kanskje tre dager også.....

Skrevet

Jeg kommer og monterer:-) Jeg tror at det vil ta et par dager da, men jeg skal nok få det til......kanskje tre dager også.....

Hehe. Du må så klart få _god_ tid til å studere lampa...! Og ikke minst legge opp et dobbelt stikk ;-)

Skrevet

Jeg vil sterkt anbefale deg en vegglampe istedenfor bordlampe. Det er fryktelig skummelt når slike kanter........

Skrevet

Jeg vil sterkt anbefale deg en vegglampe istedenfor bordlampe. Det er fryktelig skummelt når slike kanter........

Eller en som skrues fast i borplata med ei sånn tvinge...?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226498598' post='4013059]

Eller en som skrues fast i borplata med ei sånn tvinge...?

Skrudd fast her eller der ja :) Men står ikke skrivebordet inntil en vegg da? Kanskje en lampe med vriarm kunne vært noe?

Skrevet

Skrudd fast her eller der ja :) Men står ikke skrivebordet inntil en vegg da? Kanskje en lampe med vriarm kunne vært noe?

Kanskje det... *tenke*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...