Gå til innhold

Skrivebordslampe

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226498248' post='4013045]

Hehe. Du må så klart få _god_ tid til å studere lampa...! Og ikke minst legge opp et dobbelt stikk ;-)

På 3 dager skal jeg klare minst dobbelstikk, kanskje flere også, vi får se hvordan tiden strekker til:-) Jeg har jo 3 hele dager og natten med, så det er utrolig mye man får gjort på den tiden.

Ved dobbeltstikk så må det bankes litt.

Skrevet

På 3 dager skal jeg klare minst dobbelstikk, kanskje flere også, vi får se hvordan tiden strekker til:-) Jeg har jo 3 hele dager og natten med, så det er utrolig mye man får gjort på den tiden.

Ved dobbeltstikk så må det bankes litt.

;-)

Gjest hihi :o))
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226498248' post='4013045]

Hehe. Du må så klart få _god_ tid til å studere lampa...! Og ikke minst legge opp et dobbelt stikk ;-)

Når katten er borte danser musene på bordet

Skrevet

[quote name=hihi :o))' timestamp='1226500067' post='4013119]

Når katten er borte danser musene på bordet

Med ukjent nick, såklart. Visste ikke at DU var her, hehe!

Skrevet

Min var mørkegrønn. med Donald-klistremerker, i likhet med senga, klesskapet osv osv.

Jeg har forøvrig merket med at junior overhodet ikke er interessert i å klistre slikt opp overalt - er det generasjonsbetinget, kjønnsbetinget eller personbetinget?

Snuppa her synes det er kjempegøy (og kjempefint...) å sette opp klistremerker overalt, men enn så lenge har vi berget for de store bommertene heldigvis...

Poden liker det også, men ikke i fullt så stor grad som henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...