Gå til innhold

Nick??

Gjest skrivedilla

Anbefalte innlegg

Gjest skrivedilla
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med det nye nicket til valnøtt, skulle gjerne skrevet et innlegg til henne med spørsmål om Fedon dietten...

Gjest Valnøtt melder seg :-)
Skrevet

Du er herved sett :-) Hva lurer du på?

Skrevet

Hun melder seg kanskje selv;-) Dessuten kan du jo skrive "til tidligere valnøtt" i overskriften

Gjest skrivedilla
Skrevet

Du er herved sett :-) Hva lurer du på?

Flott!! Jeg har tidligere gått å Grete Roede slankeopplegg, men vil nå prøve noe annet da jeg trenger å gå ned over 20 kilo..

Tenker på Fedons sine prinsipper, men har ikke lest så veldig mye om hva det dreier seg om mine spørsmål er derfor:

1. Trenger man å telle kalorier når man går på Fedon dietten?

2. kan man spise brød på dietten? ( Er veldig glad i brød.)

Takknemlig for svar:-)

Gjest Valnøtt melder seg :-)
Skrevet

Flott!! Jeg har tidligere gått å Grete Roede slankeopplegg, men vil nå prøve noe annet da jeg trenger å gå ned over 20 kilo..

Tenker på Fedons sine prinsipper, men har ikke lest så veldig mye om hva det dreier seg om mine spørsmål er derfor:

1. Trenger man å telle kalorier når man går på Fedon dietten?

2. kan man spise brød på dietten? ( Er veldig glad i brød.)

Takknemlig for svar:-)

Nei, man teller ikke kalorier, og man spiser veldig lite brød.

Men - man må sette seg grundig inn i det og tilpasse til den maten man liker selv hvis du skal på fedon-kost. Det er en forutsetning at man endrer livsstilen sin varig også og ikke bare som en kur.

Du kan lese masse om dette under kostholdsfilosofier på lavkarbo.no eller låne noen av bøkene på biblioteket.

Det viktige med Fedonmaten er at man ikke er sulten og ikke teller noe :-)

Skrevet

Du kan si det slik, at Valnøtt har valgt et annet nick her inne, og selv om noen skulle vite hva det nye nicket er, så har (flesteparten) vett til ikke å si hvilket det er:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...