Gjest Sluuuurp.... Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Vi har ordentlig mixer så nå har jeg lyst til å lage skikkelig Milkshake. Har gjort det før med egg, is, sjokoladepuler, litt melk, men var ikke heeeeeeelt fornøyd. Favoritt er sjokolade, men oppskrifter på alle er av interesse (banan, jordbær, vanlilje...) Har lyst på sånn tykk og god McDonalds - Milkshake... Anyone? 0 Siter
morsan Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 ''sjokoladepuler'' *hi hi* Nå begynner det å ta av her;-) en spøk til side: Jeg har alltid brukt sjokoladesaus, sånn fra Freia du vet på brun flaske, og ikke sjokoladepulVer. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 ''sjokoladepuler'' *hi hi* Nå begynner det å ta av her;-) en spøk til side: Jeg har alltid brukt sjokoladesaus, sånn fra Freia du vet på brun flaske, og ikke sjokoladepulVer. Nå våkna Lotte også, hehe! Sjokoladepuler er sikkert nam! ;-) 0 Siter
Gjest Sluuuurp.... Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 ''sjokoladepuler'' *hi hi* Nå begynner det å ta av her;-) en spøk til side: Jeg har alltid brukt sjokoladesaus, sånn fra Freia du vet på brun flaske, og ikke sjokoladepulVer. He he *fniiis* Kanskje ikke uten grunn at nicket ble Sluuuurp. Det kan kalles skriveleif eller he he 0 Siter
Gjest Sluuuurp.... Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226509451' post='4013317] Nå våkna Lotte også, hehe! Sjokoladepuler er sikkert nam! ;-) Hi hi Det kunne virkelig se ut som om jeg svært i mangel på noe heeeelt annet enn milkshake ja 0 Siter
henrikke71 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Åh, Mc Donalds´ milkshake er god, men det er vel det eneste de er gode til å lage også... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Hvis du vil ha den tykk må du bruke masse is. Jeg synes det er godt å bruke frosne skogsbær eller jordbær. Ønsker du banansmak kan du ha i litt banan, men for mye banan ødelegger milkshaken, synes jeg da. Pistasjis er også godt. Det er bare å prøve seg fram. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Dette ligger an til å kunne bli (enda) en åndesløs tråd... 0 Siter
henrikke71 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 http://www.youtube.com/watch?v=rZ-FAV9fBII 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Dette ligger an til å kunne bli (enda) en åndesløs tråd... Ja, fy faen! Skjønner ikke folk tar seg sammen jeg! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Ja, fy faen! Skjønner ikke folk tar seg sammen jeg! De er nok ikkje helt friske skal du se. 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 De er nok ikkje helt friske skal du se. Skal tro om de ikke har fått et snev av gonoré? Har du hørt om bonden som ble syk? ''Jag tror jag har fått et snev av syfilis.'' ''Vad? I alla da'r!'' ''Ja, för da jag pinkade i går så falt han av!'' 0 Siter
Speak Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Jobba i gatekjøkken før. Der brukte vi is (vel den smaken som frister) + melk + evt. bærsauser/sjokoladesaus. Frosne bær kan med fordel brukes. Det viktige er å ikke bruke for mye melk. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Egg i milkshake? *skeptisk* I min milkshake bruker jeg Vaniljeis Banan Sjokoladesaus (Gaute sin er best, men selv O'boy-pulver fungerer) Melk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.