Gå til innhold

*Hahahaha!* Boblejakkemote! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du gått med sæggebukse også, bare fordi det har vært moderne (for noen)? ;-)

Jeg tenkte på dette med boblejakker og sånt etter den forrige tråden, og kom til at jeg ikke kan huske å ha eid en siden cirka konf'en, så boblejakke just isn't my bag, baby, for å si det med Austin Powers. :-)

Og så tenkte jeg på en ting til som jeg aldri har eid, uansett hvor mye det har vært til salgs innimellom, og det er sånne støvletter der skinnet poser og skrukker seg over ankelen. (fant ikke noe bilde). Det blir for meg nesten litt av det samme, med de tverrgående "posingene".

Så morsan trippende bortover fortauet i posete jakke og posete sko - ain't gonna happen;-)

Skrevet

Har du gått med sæggebukse også, bare fordi det har vært moderne (for noen)? ;-)

Jeg tenkte på dette med boblejakker og sånt etter den forrige tråden, og kom til at jeg ikke kan huske å ha eid en siden cirka konf'en, så boblejakke just isn't my bag, baby, for å si det med Austin Powers. :-)

Og så tenkte jeg på en ting til som jeg aldri har eid, uansett hvor mye det har vært til salgs innimellom, og det er sånne støvletter der skinnet poser og skrukker seg over ankelen. (fant ikke noe bilde). Det blir for meg nesten litt av det samme, med de tverrgående "posingene".

Så morsan trippende bortover fortauet i posete jakke og posete sko - ain't gonna happen;-)

*hehe* Sæggis har jeg aldri hatt.

Du har sikkert m@il.

Skrevet

Hehe. Og hvis man vil spare noen kroner kan man sikkert få tak i en billig, brukt men hypermoderne en i Oslo sentrum. Omtrent alle de narkomane har en slik:)

Skrevet

Hehe. Og hvis man vil spare noen kroner kan man sikkert få tak i en billig, brukt men hypermoderne en i Oslo sentrum. Omtrent alle de narkomane har en slik:)

Godt råd! Det er jo Finanskrise også videre ;-)

Skrevet

*lol*

Kanskje man får mokkasiner med på kjøpet også:-)

Skrevet

Nok en åndesløs tråd!

Boblejakker??

Si meg en ting. Har du aldri hørt om "krig og fred og sånt" du?

Skrevet

Nok en åndesløs tråd!

Boblejakker??

Si meg en ting. Har du aldri hørt om "krig og fred og sånt" du?

Nei, jeg er jo ikke blond heller, da, hehe! *s*

Skrevet

Og snowjogs, ikke glem snowjogs! De fleste narkisene har det også. Boblejakka må enten være sølvfarget eller hvit med lyserosa og lyseturkise striper.

Skrevet

Jeg lo mest av skoene litt lenger ned - herregud, Crocs har kommet med en UGG-etterligning.. Cruggs?

Går det an å lage noe styggere?? :-)

Skrevet

Butikkene har vært fulle av dem en stund nå ja. Jeg hadde stor sjau med å finne ei jakke til eldstemann her. Han skulle -"for søren ikke ha boblejakke" :))

Snowjog finnes også....... Jeg hadde slike den gangen *himle* Blå! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...