Lotte :o) Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Lotte var bare litt forut for sin tid i forrige uke! *s* http://www.kk.no/php/art.php?id=792770 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 http://www.easy-comfort.nl/en/collection/winter-08/32 Jeg kjøpte denne i forrige uke da jeg var i utlandet! Er veldig fornøyd, også er den såå deilig og varm 0 Siter
morsan Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Har du gått med sæggebukse også, bare fordi det har vært moderne (for noen)? ;-) Jeg tenkte på dette med boblejakker og sånt etter den forrige tråden, og kom til at jeg ikke kan huske å ha eid en siden cirka konf'en, så boblejakke just isn't my bag, baby, for å si det med Austin Powers. :-) Og så tenkte jeg på en ting til som jeg aldri har eid, uansett hvor mye det har vært til salgs innimellom, og det er sånne støvletter der skinnet poser og skrukker seg over ankelen. (fant ikke noe bilde). Det blir for meg nesten litt av det samme, med de tverrgående "posingene". Så morsan trippende bortover fortauet i posete jakke og posete sko - ain't gonna happen;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Har du gått med sæggebukse også, bare fordi det har vært moderne (for noen)? ;-) Jeg tenkte på dette med boblejakker og sånt etter den forrige tråden, og kom til at jeg ikke kan huske å ha eid en siden cirka konf'en, så boblejakke just isn't my bag, baby, for å si det med Austin Powers. :-) Og så tenkte jeg på en ting til som jeg aldri har eid, uansett hvor mye det har vært til salgs innimellom, og det er sånne støvletter der skinnet poser og skrukker seg over ankelen. (fant ikke noe bilde). Det blir for meg nesten litt av det samme, med de tverrgående "posingene". Så morsan trippende bortover fortauet i posete jakke og posete sko - ain't gonna happen;-) *hehe* Sæggis har jeg aldri hatt. Du har sikkert m@il. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 http://www.easy-comfort.nl/en/collection/winter-08/32 Jeg kjøpte denne i forrige uke da jeg var i utlandet! Er veldig fornøyd, også er den såå deilig og varm Den var fin! 0 Siter
tonie Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Hehe. Og hvis man vil spare noen kroner kan man sikkert få tak i en billig, brukt men hypermoderne en i Oslo sentrum. Omtrent alle de narkomane har en slik:) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Hehe. Og hvis man vil spare noen kroner kan man sikkert få tak i en billig, brukt men hypermoderne en i Oslo sentrum. Omtrent alle de narkomane har en slik:) Godt råd! Det er jo Finanskrise også videre ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Hehe. Og hvis man vil spare noen kroner kan man sikkert få tak i en billig, brukt men hypermoderne en i Oslo sentrum. Omtrent alle de narkomane har en slik:) *lol* Kanskje man får mokkasiner med på kjøpet også:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Nok en åndesløs tråd! Boblejakker?? Si meg en ting. Har du aldri hørt om "krig og fred og sånt" du? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Nok en åndesløs tråd! Boblejakker?? Si meg en ting. Har du aldri hørt om "krig og fred og sånt" du? Nei, jeg er jo ikke blond heller, da, hehe! *s* 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Hehe. Og hvis man vil spare noen kroner kan man sikkert få tak i en billig, brukt men hypermoderne en i Oslo sentrum. Omtrent alle de narkomane har en slik:) Og snowjogs, ikke glem snowjogs! De fleste narkisene har det også. Boblejakka må enten være sølvfarget eller hvit med lyserosa og lyseturkise striper. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg lo mest av skoene litt lenger ned - herregud, Crocs har kommet med en UGG-etterligning.. Cruggs? Går det an å lage noe styggere?? :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Butikkene har vært fulle av dem en stund nå ja. Jeg hadde stor sjau med å finne ei jakke til eldstemann her. Han skulle -"for søren ikke ha boblejakke" ) Snowjog finnes også....... Jeg hadde slike den gangen *himle* Blå! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.