Gjest atsjoo Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Ikke har jeg planter eller blomster, det er ikke spesielt støvete heller, og ikke har jeg husdyr. Hva kan det være? Holder på å bli gal av den kløinga og nysinga 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Allergier er ikke noe du har, men noe du får. Det betyr altså at det kan dukke opp når tid som helst. Du er sikker på at det ikke er influensa? Alle her hos oss nyser noe voldsomt nå. 0 Siter
Gjest atsjoo Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Allergier er ikke noe du har, men noe du får. Det betyr altså at det kan dukke opp når tid som helst. Du er sikker på at det ikke er influensa? Alle her hos oss nyser noe voldsomt nå. Helt sikker på det, det klør på akkurat samme måte som da jeg holdt på med dyr. 0 Siter
tonie Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Ny dusjsåpe? Sjampo? Nytt skyllemiddel i tøyet? Nytt vaskemiddel til gulvene? Duftelys? Luktekuler i støvsugeren? Sånne ting kan jeg få kløe og nyseanfall av. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Helt sikker på det, det klør på akkurat samme måte som da jeg holdt på med dyr. Da kan det være kugalskap. 0 Siter
mrxx Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Hva med skyllemiddelet du bruker? Dette kan være så mangt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.