mariaflyfly Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Pøh! Problemet er at det er omtrent like vanskelig å samle på som penger.... Faktisk har jeg lurt på om det er sammenheng der? Ja, det er kanskje noe med bukken og havresekken...? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Nei, jeg kaster heller aldri sokker som er hele... Tenker at "en eller annen" sikkert en gang vil kunne finne på og sette seg ned og sortere dem, men det sjer aldri.... Der har du en oppgave for svigermor! 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Bøker og porselensdukker. Samlet på dukkene siden jeg var lita jente. Fjortisen min synes det er MEGA-teit. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Jeg samler visst på klær jeg ikke bruker... De fyller opp skapet mitt, og det er på tide å lever noe til innsamling. Skulle gjerne hatt en fantastisk samling av et eller annet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Fløtemugger (helst av den gammeldagse typen som er hvite med blomster på, men har en del andre også), små hestefigurer (helst av fjordhester) og så er jeg til tider totalt uberegnelig på gamle barnebøker fra jeg selv var liten... Akkurat nå holder jeg på å samle opp Ina-serien av Annik Saxegaard. ) 0 Siter
laban Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Vi har en del av de vi også, ja :-/ Dvs gubben har. Jeg er overbevist om at denne typen er optimalt: http://www.next.co.uk/shopping/men/nightwearunderwear/35/15 Ja, jeg smugler den typen ned i mannens skuff med jevne mellomrom. Problemet er at han innimellom kjøper en multipakke på Dressmann eller noe, uten logo. Og tenåringen får jeg ikke kjøpe sokker til, og hun vil ha ensfargede. Så jeg står og drar i dem for å kunne sammenlikne størrelsen, i håp om å identifisere eieren på den måten. Men det hender også jeg bare dumper en haug usorterte svarte sokker utenfor døra hennes... 0 Siter
annegunn Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Ja, jeg smugler den typen ned i mannens skuff med jevne mellomrom. Problemet er at han innimellom kjøper en multipakke på Dressmann eller noe, uten logo. Og tenåringen får jeg ikke kjøpe sokker til, og hun vil ha ensfargede. Så jeg står og drar i dem for å kunne sammenlikne størrelsen, i håp om å identifisere eieren på den måten. Men det hender også jeg bare dumper en haug usorterte svarte sokker utenfor døra hennes... Hva vi sliter med... :-) Problemet er tydeligvis like stort andre veien - gubben ser ikke forskjell på mine og jentungens sokker. Men toåringen har full oversikt... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Jeg samler som kjent på badeender! Hehe! Jeg samler også på gamle kattbilder, men de er ikke lette å få tak i...Så jeg har kun to store. :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226586443' post='4014115] Jeg samler visst på klær jeg ikke bruker... De fyller opp skapet mitt, og det er på tide å lever noe til innsamling. Skulle gjerne hatt en fantastisk samling av et eller annet. Hahaha, det gjør visst jeg også ;0) Jeg pleier sende til Ukraina, det er greit! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Jeg samler på single sokker. De oppbevares i et skap oppi De Ensomme Sokkers Pose. Det gjør jeg og ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Ja samler (ufrivillig) på kviteringer, bankutskrifter, kassalapper, brev fra offentlige etater o.l. Nå har eg hel kommode full + noen bagger og en god del pappesker og ett titalls plastposer fulle. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Ja samler (ufrivillig) på kviteringer, bankutskrifter, kassalapper, brev fra offentlige etater o.l. Nå har eg hel kommode full + noen bagger og en god del pappesker og ett titalls plastposer fulle. Jeg samler også på alt slikt, jeg har selvangivelser fra 40 år tilbake i tid. Men jeg har ordnet det systematisk og regnskapsmessig i permer. Kassakvitteringer på mat o.l. kaster jeg, når jeg har ført regnskapet for forrige måned a'jour. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Da samler vi på det samme.kan nok snart lage en egen kunstgressbane. Det samler eg også på, bor ti meter i fra banen. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Da samler vi på det samme.kan nok snart lage en egen kunstgressbane. Rart det finnes flere kunstgressbaner igjen, når en tenker på hvor mange som samler på det i heimen. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Jeg samler også på alt slikt, jeg har selvangivelser fra 40 år tilbake i tid. Men jeg har ordnet det systematisk og regnskapsmessig i permer. Kassakvitteringer på mat o.l. kaster jeg, når jeg har ført regnskapet for forrige måned a'jour. Vi er ikkje helt gode i hue tydeligvis. :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Hahaha, det gjør visst jeg også ;0) Jeg pleier sende til Ukraina, det er greit! Du bør satse på å donere klær til varmere strøk, hehe! *erte* ;-) 0 Siter
astridny Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Jeg samler på penger,men det går veldig dårlig. :-/ 0 Siter
astridny Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Da jeg var lita, samlet jeg på glansbilder, frimerker, servietter, klistremerker og bladutklipp av Caroline av Monaco og Dynastiet. Nå samler jeg ikke på noe. Jo, forresten; hybelkaniner og kjønns- og hodehår. Sistnevnte oppbevares i dusjsluket. ;o) Du din heldiggris. Jeg misunner deg den samlingen, ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226591332' post='4014178] Du bør satse på å donere klær til varmere strøk, hehe! *erte* ;-) Her havner kjolene hennes, se kor glade de er de som fikk klærne. http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/52/524/524965/nakenfest_858_1201273943.jpg 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Her havner kjolene hennes, se kor glade de er de som fikk klærne. http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/52/524/524965/nakenfest_858_1201273943.jpg ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.