astridny Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Hei. Når begynner dere å kjøpe jule blomster? Jeg kjenner at det klør i fingrene mine allerede.. ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Er de i salg alt? Jeg tenker hvert år at jeg skal kjøpe svibler for det pleie mormor å ha og de lukter så godt, men jeg kommer aldri så langt. ) Kanskje jeg skal gjøre alvor av det i år? Pleier å ha et par julestjerner for de ser så julete ut. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Er de i salg alt? Jeg tenker hvert år at jeg skal kjøpe svibler for det pleie mormor å ha og de lukter så godt, men jeg kommer aldri så langt. ) Kanskje jeg skal gjøre alvor av det i år? Pleier å ha et par julestjerner for de ser så julete ut. ) Amaryllis og svibler, det er mormor, det! 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226592712' post='4014195] Amaryllis og svibler, det er mormor, det! Jaaa! Amaryllis pleide hun å ha også! De sto i et vindu i gangen hele våren, sommeren og høsten og så tok hun dem inn og fikk nyyydelige blomster til jul! Har aldri fått til det der jeg... *Savner mormor* 0 Siter
astridny Skrevet 13. november 2008 Forfatter Skrevet 13. november 2008 Er de i salg alt? Jeg tenker hvert år at jeg skal kjøpe svibler for det pleie mormor å ha og de lukter så godt, men jeg kommer aldri så langt. ) Kanskje jeg skal gjøre alvor av det i år? Pleier å ha et par julestjerner for de ser så julete ut. ) Det er reklame for amaryllys (?) Det bruker ejg å kjøpe og masse svibler og ett par jule stjerner. ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Jaaa! Amaryllis pleide hun å ha også! De sto i et vindu i gangen hele våren, sommeren og høsten og så tok hun dem inn og fikk nyyydelige blomster til jul! Har aldri fått til det der jeg... *Savner mormor* Det er tid for Amaryllis nå. Plantasjen har i hvertfall. 0 Siter
Tralla Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Var på ikea i helgen, og der så jeg mange som handlet stooore julestjerner. Synes det er litt tidlig jeg. Ikke har jeg begynnt med julegavene heller da... 0 Siter
astridny Skrevet 13. november 2008 Forfatter Skrevet 13. november 2008 Var på ikea i helgen, og der så jeg mange som handlet stooore julestjerner. Synes det er litt tidlig jeg. Ikke har jeg begynnt med julegavene heller da... Jeg syns også det er litt tidlig med julestjerne. Er redd for at de kommer til å dø før jul. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Oj, har ikke tenkt på juleblomster enda. Blir nok ikke noe før det blir desember. Pleier å ha julestjerne, amaryllis, julegleder og svibler. 0 Siter
Gjest for tidlig Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Julestjernene blir kjøpt inn til 1. advent. Amaryllisen venter jeg enda litt lenger med, for de vokser jo så fort, vanner de ikke stort, men de kommer fort allikevel. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Det må vel kjøpes inn snart. I år har jeg glemt å sette svibelløk, så jeg får kjøpe noen ferdige. Julestjerne er ikke akkurat det fineste jeg vet, men jeg pleier å få noen hvert år. Jeg kjøper det i allefall ikke selv. Amaryllis regner jeg med å kjøpe. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Jeg enten drukner eller glemmer juleblomstene, så derfor kjøper jeg bare et par stykker få dager før julaften 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Jeg kjøper julestjerner i desember. Kjøper de ganske sent. Men så har jeg de helt til sommerren.Minst! :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.