Gå til innhold

Play.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som bestiller spill etc fra play.com? Er shipping gratis til Norge? Er det en ok side å bestille fra? Jeg er bare vant til ebay...

Gjest firepile
Skrevet

Handler mye fra play.com (ikke spill, men cd'er og dvd'er). Frakt er inkludert (men husk på mva og fortollingsgebyr hvis varen koster over 200).

Skrevet

Handler mye fra play.com (ikke spill, men cd'er og dvd'er). Frakt er inkludert (men husk på mva og fortollingsgebyr hvis varen koster over 200).

Er det bare å handle flere varer på samme ordre? Sendes det man bestiller, uten unntak enkeltvis, for å unngå at totalsummen overstiger 200 nok?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226611585' post='4014420]

Er det bare å handle flere varer på samme ordre? Sendes det man bestiller, uten unntak enkeltvis, for å unngå at totalsummen overstiger 200 nok?

Jeg passer på å ikke overstige 200 kr, det er gratis frakt uansett, så jeg sender flere bestillinger for å unngå toll.

Skrevet

Jeg passer på å ikke overstige 200 kr, det er gratis frakt uansett, så jeg sender flere bestillinger for å unngå toll.

Men fuck, så irriterende:

Jeg ville bestille et spill, det koster £ 17.99. Men så må jeg trykke på €, for ordre utenfor UK - og da er prisen på varen plutselig mye høyere € 25.00, eller noe, og det er over 200 NOK.

*sur*

Gjest firepile
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226611585' post='4014420]

Play.com sender alltid hver enkelt vare separat, uavhengig av totalpris.

Gjest firepile
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226615618' post='4014479]

Men fuck, så irriterende:

Jeg ville bestille et spill, det koster £ 17.99. Men så må jeg trykke på €, for ordre utenfor UK - og da er prisen på varen plutselig mye høyere € 25.00, eller noe, og det er over 200 NOK.

*sur*

Hvilket spill var dette? Sjekket nettopp, og hadde ingen problemer med å bestille spill med pris i pund.

Skrevet

Hvilket spill var dette? Sjekket nettopp, og hadde ingen problemer med å bestille spill med pris i pund.

Hæ? Er det sant..

Lego Batman DS.

Skrevet

Hmmm, under terms & vonditions står dette. Hva betyr det da?

How to place an order for delivery for export

''To order a product for delivery outside of the UK, you will need to change the currency on the Play.com website from sterling to Euros. Remember delivery is still FREE outside of the UK.

To change currency, simply click on the Euro image at the bottom of the shopping basket on the left hand side of the page and all prices will be automatically converted into Euros. Alternatively, click here to change the website into Euros.

If you want to change it back to sterling, just click on the UK flag in the checkout box.''

Gjest firepile
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226661057' post='4014645]

Hmmm, under terms & vonditions står dette. Hva betyr det da?

How to place an order for delivery for export

''To order a product for delivery outside of the UK, you will need to change the currency on the Play.com website from sterling to Euros. Remember delivery is still FREE outside of the UK.

To change currency, simply click on the Euro image at the bottom of the shopping basket on the left hand side of the page and all prices will be automatically converted into Euros. Alternatively, click here to change the website into Euros.

If you want to change it back to sterling, just click on the UK flag in the checkout box.''

Det betyr jo at du må velge Euro for levering til Norge. Det pussige er at jeg aldri har måtte gjøre det selv (har sikker bestilt 50 cd'er og dvd'er siste året). Hmm...

Fant dette: http://avforum.no/forum/produkt-prisjakt-alt-annet/74797-lost-kodder-play-com-valuta-igjen.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...